آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

تو میدانی؟

                          نمی دانم....

                                            تو میدانی؟

                                                         که انسان بودن و و ماندن چه دشوار است؟

                                                         چه زجری می کشد،آن کس که انسان است؛

                                                                    و از احساس سرشار است.

                                                      .

نظرات 1 + ارسال نظر
elgha جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 11:48 ق.ظ http://www.varagh-pare.blogsky.com

باید خودم را ببرم خانه !
باید ببرم صورتش را بشویم…
ببرم دراز بکشد…
دلداریش بدهم ، که فکر نکند…
بگویم نگران نباش ، میگذرد…
باید خودم را ببرم بخوابد…
“من” خسته است …!

بعضی وقتها دیگر" من "به خودت نمی رسد.
از پای می افتد..
و شاید هم بروی و یادت برود.
بعد به جایی که رسیدی.
یادت نمی آید چه کسی بودی."من"ت که بود؟
و چگونه از خودت فاصله گرفتی..

بیایید درونمان را از این خستگی برهانیم تا دیگر"من"هامان از پای نیفتد.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.