آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

ماه مهربون خدا...

به نظرم ماه رمضان ،ماه خیلی خوبیه...

انگار همه با هم مهربون تر میشن،بیشتر همو درک می کنن و بیشتر به یاد همن.

کوچیک تر که بودم،روزه گرفتن برام خیلی سخت بود...همش دعا می کردم،خدایا مگه تو نمیگی که چقد بنده هاتو دوست داری؟مگه مامانم نمیگه،که خدا از همه ی آدما،حتی بیشتر از من مهربونه؟

پس،پس چرا تو میخوای ما این قد عذاب بکشیم؟گشنمون باشه؟مگه تو دوسمون نداری؟

خدایا من که دوستمو دوسش دارم،اصلا دوست ندارم اذیتش کنم،یا کاری کنم که ناراحت بشه!

پس تو چرا داری مارو ناراحت می کنی؟

اما الان،که ماه خدا از راه رسیده،خیلی خوشحالم.خیلی کمه....خیلی خیلی خوشالم!

خیلی معرفت میخواد ،درکش...   قبول داری؟

این ماه...یعنی خدا و بس...

امیدوارم به معرفتش برسی!


نظرات 6 + ارسال نظر
مریم و سعید پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 03:11 ب.ظ http://saghf.blogsky.com

سلام دوست خوب ما!! شما جزو اولین بازدیدکننده های وبلاگ ما (مریم و سعید ( و سروش و سینا) زیر یک سقف) بودید ! بیش 10 سال از اون روزگار گذشته ! خوشحال میشیم اگه یه بار دیگه دل مهربونتونو با ما همراه کنید و سری به ما بزنید! مرسی

10سال
حتما بهتون سر می زنم.
مطمئن...

هفت آسمان آبی جمعه 21 تیر 1392 ساعت 12:28 ق.ظ

از چند روز پیش عملیات رمضان شروع شده ،

نبرد انسان با نفس ،

و مثل آن روزها شعار همیشگی؛ جنگ جنگ تا پیروزی ست ...

و قصد خداوند پیروزی توست در نبردی که برایت آسانش کرده ،

پیروزی بر دشمنی تشنه و گرسنه

پس بر تو باد ظفر ، در جهادی اکبر

رمضان مبارک

نبرد انسان با نفس،جدا"جهاد اکبر است.
چه متن زیبایی....
آفرین...

elgha جمعه 21 تیر 1392 ساعت 11:16 ق.ظ http://www.varagh-pare.blogsky.com

سیلااااام جیگرررررررررررررر

عاقا رمضونت مبارک

خدایی من که مهربون شدم انقددددددددددددددد

آره واقعا خدارو بس

چطوری القاجونی؟
کجا بودی؟دلمون تنگیده بود زیاد برات....
خوشالم برگشتی پیشمون....
توی این ماه مهربون،مهربون شدن عااااااااااالیه.

negin جمعه 21 تیر 1392 ساعت 03:52 ب.ظ http://asemooneziba.blogfa.com

_♥♥_♥♥آپم
_♥♥___♥♥آپم
_♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم
_♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم
_♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم
__♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم
___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم
____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم
____♥♥___♥♥__♥♥آپم
___♥___________♥آپم
__♥_____________♥آپم
_♥_____♥___♥____♥آپم
_♥___///___@__\__♥آپم
_♥___\\______///__♥آپم
___♥______W____♥آپم
_____♥♥_____♥♥آپم
_______♥♥♥♥♥آپم
دیر نکنیا...

بدو بدو...
دارم میام!

سارا جمعه 21 تیر 1392 ساعت 04:32 ب.ظ http://sky-2012.mihanblog.com/

سلام عزیزم خوبی؟ممنون که اومدی وبم...
ببین پست های جدیدم زیر پست ثابت هست

ممنون خانمی...
بازم بهت سر می زنم..
...

دل نوشته (سمانه) شنبه 22 تیر 1392 ساعت 11:29 ق.ظ http://fun-thing.blogsky.com/

راستی برا نوشتت فراموش کردم نظر بدم

آره ما همه به هم نزدیک تر می شیم هم امسان ها با انسان ها هم انسان ها با خدای خودشون
طاعات و عباداتت قبول مهربان بانو

تو هم همینطور عزیز دلم...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.