آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

اگه گفتی؟!

بوی اومدنش،رو قشنگ دارم حس می کنم. زیاد آماده نکردم خودمو.. ولی... وقت هست..

حتی.. حس بودن توی اون فضا،آرومم می کنه..

از همون کوچیکی دوست داشتم فضاشو...

همون جایی که روز اولش،رعب داره هر کودکی... البته نه هر کودکی!

سردی هوا...

برگای ریخته ی درختا...

کمیه آفتاب...

همشو دوست دارم!

 ............................

حالا بگو..

بگو چیه؟



نظرات 6 + ارسال نظر
یاس چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 10:48 ق.ظ http://chobshuorbanou.blogsky.com

نکنه منظورت ماه مهره؟؟!!!

نه دیگه...
اینو که خودم گفته بودم تو متن!
اشاره کرده بودم ماه مهر که!

فاطمه (آریوشا) پنج‌شنبه 14 شهریور 1392 ساعت 09:45 ب.ظ

مدرسه

آفرین عزیزم..

مهسا جمعه 15 شهریور 1392 ساعت 03:13 ب.ظ http://www.delane.blogsky.com

آخی ... یادش بخیر ... دلم واسه نشستن پشت نیمکت، واسه با گچ نوشتن روی تخته سیاه، واسه خیس کردن تخته پاک کن(!!!)، واسه خرید لوازم التحریر تنگ شده. دلم برای نگهبان پیر مدرسه تنگ شده ... دلم برای بدو بدو و جیغ و داد تنگ شده ... واسه شیطنتای زنگ تفریح ... حتی دلم واسه مسخره کردن معلما هم تنگ شده(!!!!!).

منم...
ولی خوشالم...
فرصت هست...

elgha شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 10:54 ق.ظ

اینقد دلم واس مدرسه تنگ شده که نگو

منم همینطور...
دوس دارم گریه کنم!

mina یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 08:19 ب.ظ

من فک کردم پاییییییییز و میگی!!
خب مدرسه هم ک شروع پاییزه!!!

آره مینایی!
ولی جواب من،مدرسه بود...
ن پاییز.

حوری دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 06:25 ب.ظ http://nahankhaneyedel.blogfa.com

اجازه..منم میخوام از اینایی که تو دوست داری

مدرسه میخوای؟!
عزیزم...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.