آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

اندر حکایات منو دبیرام.

کلا"با دبیر موافقم...

چون یه جورایی اونا بودن که من الان رسیدم اینجا... من حالا شدم نتیجه ی کارشون...

به نظر من دبیرنقش خیلی مهمی تو ایجاد علاقه به درس تو دانش آموزاش داره...

دبیری شغل محترم و البته سختیه...

چند تا دبیر داشتم که خاطراتشون یادمه..خدا هر جا که هستن،نگهدارشون باشه..

_ یه دبیر داشتیم،باحال.. کلا زیاد زنگاشو دوست داشتیم.

عاقا تکه کلامش"گوش کنید"بود!

با بچه ها طرح ریختیم گوش کنیداشو بشماریم...maxمقدار گوش کنید در یک روز شده بود63مرتبه!

توی مدت 1ساعت...که میشه هر دقیقه یکی!

هی،می گفت...همه لبخند میزدن...من درس دوس دارم اینطوری بخونم!ترم اولم شد20!

_یه دبیر ریاضی داشتیم...فوق العاده!ماه! هدفش برامون فقط درس نبود...

زندگی بود... شیرینیه زنگاش تو خاطرم هست...اینم ترم اولش شدم20!جدی میگم!

موفق باشن اون دبیرایی که به چشم یه کار معمولی به این شغل مقدس..نگاه نمیکنن...!

_درس دبیر باید کاملا فصیح باشه!بازم بودن دبیرایی که اخلاقش عالی ولی نحوه ی تشریح درسش خیلی بد...

من که هیچی نمی فهمیدم...اگه کلاس نمیرفتم،خدا نکرده...افتاده بودم...!

درسش سخت بود و اختصاصی اونم با ضریب بالا...

بقیه هم همین نظرو داشتن...دیگه باید دبیر جماعت،قدرت بیان خوبی داشته باشه!نه؟

_بعضی دبیرا هم کلا براشون اومد سر کلاس مهمه..نه وقت مفید..ما یه ربع درس گوش می کردیم...بقیشو استراحت می کردیم!بعدش تازه..همش از کمیه نمراتون دلگیر بود...

رومون نمی شد بگیم بهش...که خانم،تو خودت در حد20درس میدی؟که حالا از ما 20می خوای؟

با دوتا مثال و یه خط توضیح؟ادم اصن می تونه 20بگیره؟

دلم نمی خواداینو بگم،ولی میگم...عاقا به سوالت می خندید...حالت این که بخواد مسخرت کنه؟!

اه...حالم گرفته شد...یادآوری کردم کلاسای بد و خشک عربیش...

دعا می کنم...تو این سال جدید...با دبیرای ماه کلاس داشته باشید...

خب دیگه....دوستان

تا پست بعدی بای!                  

نظرات 11 + ارسال نظر
elgha شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 10:53 ق.ظ

واقعا آدم چقد از دبیرای اهل دل خوشش میاد
معلم عربی ماهم که اصن نمیشد با یه من عسلم خوردش
همش سرکلاس خواب بودیم
دبیر زیست سال سوممون بااینکه خیلی اهل شوخی وخنده نبود ولی خشک هم نبود
دبیرفیزیک سال دوممون که اصن ماه بود.همش بین درس میگفتیم ومیخندیدیم ولی وقتی هم درس میداد همه گوش میدادن.اصن اهل افراط وتفریط نبود
یادش بخیر...

همه دبیرای اهل دل رو دوست دارن!
دبیر خوبه که متعادل باشه...
نه زیاد گویی و افراط..
نه خشکی و تفریط..
آره.. اگه متعادل باشه،همه موقع درس دادن، سراپا،گوشن!

مهسا شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 11:29 ق.ظ http://www.delane.blogsky.com

سلام گل دختر .... روزت مبارک

ممنونم قشنگم...
عید توم مبارک...
------------------
آدما می تونن پسر باشن...
اما پسرا محاله که آدم باشن!
بزن به افتخار خودمونو و دختر بودنمون!

فاطمه شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 03:55 ب.ظ http://ilgv.mihanblog.com

آفرین دقیقا موندم این عربی چرا این همه طرفدار داره
این معلمای عربی چرا این همه محبوبن
اما جدی جدی معلم عربی ما محبوب نبود اما برای من معلم خوبی بود

اینطوری نگو فاطمه جان... من عاشق عربی ام...
دبیری که خوب درس بده و اخلاق خوبی هم داشته باشه...
بایدم محبوب باشه..
بشرطی که هم درس دادنش و هم اخلاقش 21 باشه!
این دبیر ما هم ک محبوب نبود...
ما فقط زنگاشو تحمل می کردیم!

دل نوشته( سمانه) یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 12:57 ب.ظ http://fun-thing.blogsky.com

سلام
خوبی دختر؟
منو بردی به دوران دبیرستانم
قدر این دوران قشنگ رو بدونین واقعاً
البته هر دوران خوبی خاص خودشو داره...
......
حالا همه هیچ 63 بار

خوبم سمانه...
قبول دارم که هر دوران یه شیرینی،خاصی داره!
میدونم دلم برای این روزام تنگ میشه!
......
هی می گفت"گوش کنید" هی ما میخندیدیم. باز می گفت"گوش کنید"

mina یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 08:18 ب.ظ http://www.2khtareporharf.blogsky.com

سلام عزیزم.
امیدوارم خوب باشی.
منو ببخش اگه دیر سرمیزنم.آخه واقعا درگیر کارامم.

اخی.من از بچگی آرزوم بوده ک یه معلم بشه.
واقعا خیلی دوس دارم.
من همیشه باخودم تو مدرسه یا دانشگاه میگفتم اخه این معلما خسته نمیشن ک هرسال این کتابای تکراری هر پایه رو تدریس میکنن؟؟!!
واقعا بارم خیلی جالبه...
حالا یه عده واقعا بی میل هستن و ...
اما یه سری معلما واقعا نمونه بودن و همیشه تو ذهنم میمونن.
خدا کنه منم معلم بشم و تو ذهن شاگردام بمونم.

پست دلنشینی بود.

سلام مینایی!
اشکال نداره..منم از مهر درگیری شیرینم شروع میشه...
منم دوست داشتم..ولی دیگه الان ن!
سختی هاشو از معلم و دبیرام شنیدم...
آره..نمونه ها..میمونن تو یاد ما!
خدا کنه عزیزم..
دبیر بشی...
یه دبیر ماه و البته نمونه...
موفق باشی خانم دبیر.

باران دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 01:20 ب.ظ http://webemaaa.blogfa.com/

سلام

ممنون سر زدید

وبلاگ شما هم قشنگه

بازم بیاین

سلام باران...
وبت فوق العادهست...
من لینکت می کنم....

mina دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 08:12 ب.ظ http://www.2khtareporharf.blogsky.com

سلام.
خب بالاخره هرکاری سختی خودشو داره!!!

ما ک ناخواسته دارن وکیلمون میکنن...
امیدوارم یه بارم ک شده شانس بزنه و دبیر بشم...!!!

سلام مینایی
آره...هر کاری سخته!اما عشق وعلاقه به اون کار،سختی هاشو واست شیرین می کنه.
پس داری وکیل میشی!؟
از وکالت خوشم میاد...
من هم امیدوارم...
به اون چیزی که دوست داری برسی،
ممنونم ازت مینایی!

نسترن سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 08:09 ق.ظ http://nastaran-amoozegar.blogsky.com

سلام دوست عزیز
آپم
منتظرتم

سلام نسترن جان...
الآن میام.

mina سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 08:16 ب.ظ http://www.2khtareporharf.blogsky.com

حالا ک ما بیکار شدیم هی میام وب دوستامون.
میبینیم اونا دو در کردن و نیستن آپم نمیکنن.
این چه وضعیه آخه ...شانسه من دارم:ِِ D

سلام بر تو مینایی!
...
حتما"
آپ می کنم...
ممنون به یادمیو...
به دیدن آسمانم میای!

فاطمه سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 08:53 ب.ظ http://ilgv.mihanblog.com

خخخخخ عاره واقعا الان که فکر میکنم حق با توهه

آخیییییییییی...
ممنون

ZAHRA سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 10:23 ب.ظ http://ZAHRASAJADI.BLOGFA.COM

سلام خوبین؟ ممنون از اینکه به وبم سر زدین ببخشید اینترنتمون قطع بود
اما لینک شدین وممنون از این که منو لینک کردین خوشحال میشم بازم به من سر بزنین

سلام زهرا...خوبیم!
خوشحالم من رو لینک کردی...
بازم بهت سر میزنم...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.