آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

زندگی .. زیباست.

زندگی یعنی یه جاده ی بلند با کلی مشکل..تصمیم..شور..موفقیت..و خلاصه همه ی اون چیزایه که هممون باهاش درگیر بوده و هستیم.همه ی اون استرس ها.دعاها..حرف ها..ترس از عدم قبولیت..و...

اما با این وجود..خیلی چیزا دست ما نیست..اختیارش با ما نیست..ما نمی خواستیم ولی اتفاق افتاد..

و الان هم با وجود همین چیزها داریم زندگی می کنیم...و لذت می بریم.

زندگی ما برخواسته از ذهنمونه..یا به عبارت دیگر،الان همون چیزیه که ما تو گذشته آرزو شو داشتیم..و خواستیمو به دست آوردیم..و همینطور آیندمون همون چیزیه که می خوایم..و داریم برای رسیدن بهش تلاش می کنیم.

و به خدا هم توکل داریم و میدونیم که بهش میرسیم.

یه سخنی از یکی شنیدم،خیلی جالب بود..از یک دانشمند-که متاسفانه اسمشو به خاطر ندارم-میگفت:احمق اون کسی هست که فکر کنه آیندش با الآنش تفاوت دارد.برای مثال یعنی اینکه اگر کسی بخواد پزشکی قبول شه..از همین الان خودش رو برای امتحانات سخت..دقت زیاد.. باید آماده کنه.

پس خودتو برای رسیدن به اون چیزی که دوست داری،از همین امروز آماده کن.

نمی دونم شما" مستند راز "رو دیدی یانه؟ولی دقیقا مفهومش همینه.

ذهن و فکرت جهان رو به خودش جذب میکنه...

برای خودم پیش اومده تا حالا..باور دارم این عقیده رو.


دیدم؛نوشته بودروی سنگ قبرش!:از وقتی به دنیا آمدم در صدد این بودم که جهان را تغییر دهم.و هرچه تلاش کردم کمتر نتیجه گرفتم..

تا آخر که فهمیدم...اگر خودم راتغییر می دادم جهان را هم متحول میکردم.


:به ذهنت فقط اجازه ی فکر کردن به مسائلی را بده...که می پسندی.

با اینکه می دانم و میدانم که می دانی 80% نگرانی هایمان هرگز اتفاق نمی افتند.

فردایت را با اندیشه ای زیبا بساز..

و بدان..

زندگی زیباست.


پ.ن1:دقت کردم چه قدر این فونت و مایل،به خط خودم شبیه!!!

پ.ن2:با نگاهی نو بسازید سرنوشت/سرنوشت را نتوان از سر نوشت.






نظرات 6 + ارسال نظر
عباس یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 02:17 ب.ظ http://ali999.blogsky.com

سلام روزتون بخیر

سپاسگزارم منم شما را لینک کرم

ممنون.

مسیح یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 09:06 ب.ظ http://m-a-s-i-h.blogsky.com/

موفق باشی

ممنونم ازشما.

گیل پیشی سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 11:48 ق.ظ http://daftareayyam11.blogsky.com

سلام دوست عزیزم. شرمنده نتونستم بهت سر بزنم حالم خوب نبود
متن زیبایی بود ولی به نظرم گاهی اتفاقاتی میافته که اونچه می خواستیم نمیشه وشاید به صلاحمون بوده که خدا برامون نخواسته.
اتفاقاتی که انسان رو در مسیری جدای از حد تصوراتش قرار می ده که حتی اون مسیر تو تصوراتش هم نبوده. گاهی مسیر خوب و گاهی مسیر غلط
اگر مطالب رمز دار چند وقت پیشم رو خونده باشی شاید منظورمو بفهمی

سلام گیل پیشی..دوست نازم..
گاهی..نه!بیشتر مواقع.
حتما همینطوره..من واقعا به این جمله ایمان دارم .
...
شاید بفهمم؟
فهمیدم خانمی..!

سارا ( آسمان شیراز ) سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 03:14 ب.ظ http://sky-2012.mihanblog.com/

سلااااااااام ...
بدو بیا وبم که بعد از چند ماه چند تا آپ کردم ...
نظر یادت نره ها . مرسی [گل]

سلام سارا..
چه عجب.
وقت بکنم.میام حتما"

آوای حرکت چهارشنبه 13 آذر 1392 ساعت 03:14 ب.ظ http://freenotion.blogsky.com

سلام
جالب بود
احسنت

ممنون هستم از شما.

هدی چهارشنبه 13 آذر 1392 ساعت 08:26 ب.ظ http://maninjaaam.persianblog.ir

چقدر این پستت رو دوست داشتم!
خیلی به حال الانم نزدیکه...
یه شروع تازه با یه نگاه نو

خوشحالم،از این بابت.

و یه حس خوشحالی.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.