آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

تجربیات خوب!

دلم میخواد...

تو یه اتاق تاریک.

سرمو بدارم روی بالش.

فک کنم به زندگیم.

که چرا اینقد بی دقتم من.

ناراحت بودم امروز.

خیلی بد شد.

میتونستم کامل بشم.

راحت تر بود از اونی که فکر میکرم.

نشد.

همیشه از اون جایی آسیب دیدم

که به خودم توی اون فصل

اطمینان کامل دارم.

خیلی بده نه؟

بدم میاد از این عجله ی لعنتی.

انگار که چی؟

دنبالم کردن.

من اینطوری فکر میکنم؛

که هرچی آدم برای یه امتحانی یا آزمونی

موارد سخت تر و مشکل تری رو کارکنه..

بعدش تویه کوچکترین مسائل ساده عین هم چی میمونه!

یا درست جواب نمیده.

دلم اینقد میسوزه!!!

امتحان بعدیم چی؟

با دوستان تصمیم گرفتیم،تا آخر آخر وقت بشینیم.

و با حوصله و دقت جواب بدیم.

باشد که تجربه قبلی مارا؛

در موفق شدن هایمان یاری مان کند.

!

جواب دادیمو...

دیدیم نه!

انگار دیگر امیدی به 20نیست!

همرو نوشتم و داشتم دور میکردم،

که...

دیدم ای دل غافل...

این جدوله چیه؟

چرا با این گندگی ندیدمش!!!

این همزمان با لحظه ای بود که مراقبا میگفتن...

5شش دقه دیگه مونده...سوالا رو سر جمع کنید.

منم تند تند جواب دادم...

ولی از اثرات ناشی از استرس....

!

اومدم بیرون دیدم زیاد هم فرقی بین جواب دادنمو و ندادنم نبوده...

اشتباه حل کردم!

دهنم....

بعدشم اومدم خونه...

حالم بد...

یه گوشه ای ... کنجی افتادم...

-----------------------------------------------------

بگذریم...مهم الان است که حالمان عالی ست!

به طاها به یاسین2 رو تاحالا شنیدین؟

من باهاش خیلی حال میکنم!

-ببخشید اینطوری میگم!-

این یعنی ماکسیمم...

از آقای فانی هستش.


ندیدم شهی در دلارایی تو

به قربان اخلاق مولایی تو

تو خورشیدی و ذره پرور ترینی

فدای سجایای زهرایی تو

نداری به کویت ز من بی نوا تر

ندیدم کریمی به طاهایی تو

...                                                 


التماس دعا دوستان.

موفق باشیدو خوشحال

پ.ن:دوستان از این نواهه که گفتم خوشتون نیومد؟

:(

نظرات 6 + ارسال نظر
گیل پیشی چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 09:44 ب.ظ http://daftareayyam11.blogsky.com

خانومی دانشجوی ارشدی دیگه؟ دیگه تو این سن استرس معنا نداره ها . دیگه پیشکسوتی

حوری شنبه 28 دی 1392 ساعت 08:01 ب.ظ http://nahankhaneyedel.blogfa.com

سلام دختر خوب
چطوری؟
انشااله که بهترین نتیجه ها رو میگیری اذیت نکن خودتو

خدا از دهنت بشنوه...ممنونم.
تو کجایی دختر؟
نیستی؟
مث ما که درگیری درسی نداری؟
موفق باشی عزیز.

پروفسور سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 04:29 ب.ظ http://otagham.blogsky.com

اصولا درس خوندن با نمره گرفتن رابطه ی عکس دارن!!!

من پاشدم برگه مو دادم گفتم "همش" یه نمره رو شک دارم. اومدم پایین فهمیدم 2/5 غلط نوشتم!!!!

اِییییییییییییی!
واقعا"که درس میگی!
از جلسه که میای پایین..
به اولین نفر...1نمره
دومین نفر0.5
.. یه عالمه نمره...
هی کم میشه!!!
هیییییییییی!

گیل پیشی چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 12:22 ق.ظ http://daftareayyam11.blogsky.com

دخترم از اتاق تاریک بیا بیرون و یه پست جدید بذار دیگه. چقدر فکر میکنی به زندگی درسی؟؟؟

واقعا"!
میذارم...
ممنونم.

پرچم سرخ قلب تو شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 10:34 ب.ظ http://haqiqate-khamush.blogsky.com

سلام رفیق قدیمی
ما از یادت رفتیم!!!!![گل][گل]

نه!!!
کمی بی فرصتم الان.

پرچم سرخ قلب تو یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 05:44 ب.ظ

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.