آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

خجسته باد این پیروزی

تا پای جان بایستیم از برای خون ها...

از برای انقلابمان...

از برای پس گیری استعمارمان...

پس گرفتیم.

دوستان...

این انقلاب الان روی شانه ی ماست.

پیروز باد.

تبریک به همتون!

:)

دوست است همه داروندارم.

    این که زندگی هر کس مربوط به خودشه و خودش مسئول زندگیشه...قبول.اما روابط آدما خیلی به هم وابسته ست.نزدیک تر از تاروپود یه پارچه به هم.همین دورو برخودِما،چه همه دوست و استاد و افرادی وجود دارن که ازشون بدون این که بدونیم تاثیر میگیریم.مثلا" تیکه کلماتی که دوستمون استفاده میکرده و شنیدیم و خوشمون اومده و یه زمانی ازش استفاده میکردیم.

-شایع ترین مورد-

دوست روی ماها خیلی تاثیر گذاره.دوست صرفا"دوست صمیمی "cloze friend" نیست.مجموعه ای از افراده که باهاشون در ارتباط هستیم..حتی با یه سلام.

بعضی هارو خودمون انتخاب میکنیم.بعضی هاهم انگار مجبوریم برای طرحی باهم مشارکتی کار کنیم.بعضی هاهم کاملا"اتفاقی!اما بین این گروها...نوع اول رو دلپذیر تر میدونم.و البته شیرین تر.دقت کنین میبینین پیشرفتامون تو زندگی...

اخلاقمون...حال روزانمون...تحت تاثیر همین افرادن.

پس مهمن برامون.حتی روز تولدشون.فکرشون.پیشرفتشون...-برای من که خیلی مهمه!!!-

نکته ی دیگه اینکه...

خیلی تو انتخاب دوستتون-از نوع اول- دقت کنین ملت!شاید آیندتونو تغییر بدن...شایدم کاملا خرابش کنن-بهش میگن دوست ناباب-

-مورد باباب هم داشتیم!-عالین!

و برای نکته ی آخر...

دوستاتونو..اگر باباب بودن،دوست داشته باشین.

تولدشونو فراموش نکنین..

وحتی با یه شاخه گل کلی خوشحالش کنین.

این بهترین حس دنیاست.

عالیه!

براتون حس های خوبِ خوب آرزو میکنم.

خوب نیستم...حالم پرسیدنی نیست!

این روزها...انگار دور افتادم.

از خودم.

از خدایم.

از زندگیم.

حوصله هم،هی،نیست.

گذرا سری میزند...ومن رابی حوصله تر از قبل رها میکند.

حس های خوبم هم...انگار دیگربا ماحال نمیکنند!ونمی آیند.

نمیدانم.چه بگویم..کدامشان را تایپ کنم..و از چه بنویسم.

نمیدونم چرا من تابعی هستم از اطرافم.

یعنی:خوب باشند..خوبم.

نباشند نه!

خوب نیست...اصلن.

جالبه...

این بار همه شان خوبند...اما من خوب نیستم.

دوستان از محبتتان ممنونم.

برایم دعا کنید..

بیایم بیرون از این حال بد.

خدانگهدارتان.

-بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم بنویسم-