آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

سیزده به در!

کلا امسال همش باید با تاخیر خدمت برسم!

خدا بخیر کنه!

عاقا سلام!ما هم عین خیلی ها سبزه گره نزدیم...به خواننده ی شعر"سیزده به در/چهارده به تو/سال دیگه خانه ی شو!/"با اخممان دعوا نمودیم!طرف پرو پرو با گستاخی تمام شعر را به پایان رساند:"سال دیگه خانه ی شو/بچه بغل(!)"بعدش شدید خندمان گرفت!از دست این قوم و طایفه!چه کنیم دیگر؟ آرزو دارند...دوست دارن پلوی ماراهم بخورند...بگذریم!

یادمان از کوچیکی هامان میآید-که طفیلی بیش نبودیم-:

شب های سیرده تازه یادمان از مشق های شب...تکالیف عید...(وای) پیک نوروزی مان میافتاد...

تازه بعضی سال ها تا نصفه های شب... مینشستیمو مشق مینوشتیمو...مینوشتیمو...

خوشی روز از دماغمان در می آمد!

سال بعد عبرت گرفتیمو مشق هامان را به مهمانی میآوردیمو در گوشه ای...کنجی می نوشتیم!

البته حواسمان نبود چه مینویسیم... ولی خب.برای خالی نبودن عریضه..رفع بیکاری..عزیز شدن ودرس خوان تر نشان دادن..یاد دادن نقاشی به بچه کوچیکه ی میزبان..و..فواید آن بود.

و امسال هم از این شیوه استفاده نمودیم...

ولی با رویکرد" جدی تر"و توجه بیشتر...

خلاصه...

اینطور هم این15 روز گذشت...وما ماندیمو خاطرات خوبو..یه طایفه ی منتظر..یه خونواده ی مهربونو...

کلی دوست نازنین..ویه آینده ای روشن..و یه لبخند بر لب من!  :)

خدایا شکرت.

تمام!

+دوست داشتم بیش از این ها باشد.ولی اشکال ندارد...ما عادت داریم! دوستم موفقیتت دعای من است.


نظرات 4 + ارسال نظر
گیل پیشی جمعه 15 فروردین 1393 ساعت 11:45 ب.ظ http://my-tiny-sister.blogsky.com/

ایشالا موفق و شاد باشی خواهر کوچولو

قربانت عزیز...
ممنونم.

اسقاطی شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 09:39 ب.ظ http://hendooneh001.blogfa.com

ممنونم

خواهش...

نازنین چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 09:31 ب.ظ http://eslamiteb.blogfa.com/

سلام فاطی
خوبمو خوشم شما چطوری؟
این دوسته جدید کیه ک خودم خبر ندارم؟
هر چقدر انارو سیبو این چیزا پره خاصیته تا دلت بخاد این دوستیا بی خاصیته
اون وبمو هیشکیم نخونه واسه خودم بدردخوره،اطلاعاتم زیاد میشه.

قالبت زمینه خوشرنگی داره،خوشمان آمد.

سلام بر نازنین عزیز...
خداروشکر...منم خوبم!خداروشکر.
این دوست عزیزترینمه...
شاید هیچ وقت نخونه براش چی نوشتم!
من انگیزم...امیدم...
همه...
رو اون به من داد!
...
آره...بهتراز نوشتن خاطراتو لطایفه!
مفیده.
ممنون..
خوشحالم!
نظرتو بستی...
خیلی باهات کار دارم.

گیل پیشی پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 11:00 ب.ظ http://my-tiny-sister70.blogsky.com/

سلام آبجی کوچولو.
دلم برات تنگ شده بود.
آدرسمو عوض کردم

منم!
بیکاری اینقد آدرس عوض میکنی؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.