آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

ان مع العسر یسرا

این روزها عجب سخت روزهایی هستند...

من هستم کتاب ها هم هستند...فقط حوصله ام نمیدانم کجاست!

حس دونده ای را دارم که فقط میدود...

چشم هایش جایی را نمیبیند...

فقط میدود...

امیدوارم حس برخورد بند به کمرم را احساس کنم!

این روزها..دوست هاهم سخت درگیرند...

به خودم هم سخت امیدوارم-بماند بین خودمان:خدا امید هیچ کسی را ناامید برنگرداند-

خدایا"ان مع العسر یسرا"یت را این روزها قشنگ می فهمم.

"یسرا"ت را سریع تر به پیش آور...

که از" العسر "همی افسرده شدمو خسته...

به امیدت یاالله :)


پ.ن1:دوستان سلام...به یادم باشید و برایم دعا کنید..

پ.ن2:گیل پیشی کجایی؟نمیگویی بیشتر از هر موقعی به روحیه محتاجم؟بیا...سری بزن.

خوشحال باشید...عیدتونم مبارک.



                                           


نظرات 3 + ارسال نظر
گیل پیشی جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 01:35 ق.ظ

سلامی در حد جام جهانی!

خوفی؟ من که حضور فعالی دارم.

یه کم مونده تا خلاصی
. سر جلسه فقط به لحظه امتحان فکر کن اصلا به انتظاراتت از خودت و هییییییییییییییییچ چیز دیگه مربوط به زمان آینده و نتایج و دانشگاه فکر نکن.
فقط به این فکر کن دونسته هاتو بزنی و بیای خونه!! همین!
فک نکن اگر احیانا درسی مختصری سخت بود فقط برا تو سخته، حتما برا بقیه هم سخت بوده. پس سر جلسه به استرست غلبه داشته باش.
دو روز دنیا رو اومدیم سر خودمون شیره بمالیم و خودمونو سرگرم کنیم و بریم دیگه.
شوخی کردم بابا. شما اهداف متعالی داشته باش دخملم. نیگا به بقیه نکن
تو درس خون و موفقی. به خودت اعتماد داشته باش (و داری).
اصلا به آزمون فکر نکن!! بسپار به خدا و مغز محترمت! تو کاریت نباشه! جناب مغز محترم آسمان جون خودش کارشو بلده!

سلام
ممنونم خوبم.
آره..
واقعا...سر جلسه استرس ندارم.
خوبم.فقط وقتی میخوام بلند شم برگه رو بدم..دیگه نا ندارم.


ازت واقعا ممنونم.
اگر من دارم بالا میرم...مطمئن باش..کمک هایت مرا بالا کشاند.
ازت خیلی ممنونم.
با خوندن نظراتت روحیه میگیرم..خیلی!
ممنونم.

گیل پیشی یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 11:58 ب.ظ


به افتخار دخمل گلم یه کف مرتببببببببببب

ایشالا سر جلسه استرس نداشته باشی و از حداکثر ظرفیت مغزت استفاده کنی.
دخملم حتما برا خودت تو آزمون های آزمایشی تمرین کردی دیگه که یادت باشه تا ساعت چند مهلت عمومی هاست و تا ساعت چند مهلت دروس تخصصی. یه وقت سر جلسه اشتباه نکنی تو زمان بندی.
زمان ما یه سوال فیزیک داده بودن فقط خود فرمول رو خواسته بود!
یا چند تا از تعریف های چرت داده بودن برا ریاضی
***به تغذیه ات هم حتما صبح امتحان و قبلش توجه داشته باش.
بپرس که چی مغزو فعال میکنه. من فک میکنم صب امتحان موز و خرما خوب باشه.**
**شب قبل آزمون حتما زود بخواب و اصلا به چیزی فکر نکن. ریلکس ریلکس.**
***من دروس تخصصی اول شیمی زدم بعد فیزیک بعد ریاضی.
از آسون به سخت. چون به جای وقت یک سوال ریاضی میتونی سه تا شیمی بزنی. اول شیمی رو بزن بعد رو دروس سخت وقت بذار. این کار استرستم میاره پایین*** البته سالی که من کنکور دادم دیدم ریاضی رو خیلی سخت دادن برا همین فیزیک رو قبل ریاضی زدم **
یکی ام دقت کن تو پاسخ نامه اگر سوالی رو خالی گذاشتی جواب سوال بعدی رو تو اون سوال خالی نزنی که همه ی جواب هات اشتباه میشن. پس مطمنئن باش سرجاش زدی جواب هارو. برا پر کردن گزینه سریع عمل کنیا. چارساعت طول ندی.
یه دونه سوال کلی رتبه رو جابجا میکنه.
سر هر سوالی الکی به خودت شکاک بشی و نزنی بخاطر نمره ی منفی خوب نیست.
مثلا 3 تا سوال رو با شک کمی بزنی و یکیش درست دربیاد و دوتا اشتباه،
اون وقت 3 امتیاز مثبت و دو امتیاز منفی گرفتی که کلا میشه 1 امتیاز مثبت ولی اگه اون سه تا رو اصلا نزنی، کل امتیاز هات یک امتیاز کم تر از حالتی که سه تا رو زدی میاد.
پس برا شک های کم، سوال رو جواب نداده نذار خیلی.
البته من تکنیک تست زنی زیاد بلد نیستم. حتما با مشاور در این مورد حرف زدی. که یه وقت منفی زیاد میشه، میگی گیلی گفت
مگر اینکه شکّت خیلی بالا باشه که شانسی نزن.
آخر آزمون گفتن برگه رو بدین، زود جمع نکن. تا به تو برسن میتونی چن تا سوالی رو بزنی
در پناه خدا

سلام... دوست خوبم.
خوبی شما؟
قربانت...ممنون به فکرمی..و کمکم می کنی!
آره برا وقت توی آزمونای آزمایشی دستم اومده چی کار کنم.
خدایا خودت کمکم کن...
من که تلاشمو کردم..
امیدوارم!
استرس هم ندارم...خوشبختانه!
قربانت..
خیلی ممنونم بازم!
بازم بیا!

نازنین دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 08:38 ب.ظ

بگذرد این روزگار....
بقول ی بنده خدایی"اگه میخای مشکلاتت واست کوچیک بشه ب فکر مشکلات دیگران باش...اینجوری روح والائیم پیدا میکنی"
میگم بنده خودم روحم والاس واسه اینک همیشه دلارو شاد میکنم.
مثلن وقتی میرم بانک شیش تا نوبت میگیرم
نفرات بعد من ک می بینن 5تا شماره نیستن حسابی ذوق میکنن

آره...مث همه ی اتفاقایی که گذشت..
من تا اون جایی که بتونم...کمک می کنم.
خیلی خوبه.
هم برای خودت...وهم برای دیگران.
حالا نه دیگه تا اینقد!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.