آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

:)))


اومدم سریع بگم و برم...

دوستان یه حمد برای موفقیتم بخونین..

خواهش!

نظرات 5 + ارسال نظر
گیل پیشی سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 11:58 ب.ظ

خوندم. ایشالا موفق باشی دخملم

ممنونم!فقط چند ساعت دیگه مونده!:)هوووووورا

گیل پیشی پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 11:31 ق.ظ

عزیزم الان یا امتحانت تموم شده یا نیم ساعتش مونده. ایشالا خوب دادی کنکورو. شب خیلی نگرانت بودم

دیشب دستام خیس بود..
پدرم در اومد..تا صبح شد.

گیل پیشی پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 01:39 ب.ظ

الان حتما از آزمون برگشتی؛ زود بیا بگو آزمون چطور بود؟
کجایییییییییییییییییییییییییییی؟ زود تند سریع...
زمان ما کنکور دانشگا آزاد جدا بود الان فک کنم آزادم کنکورش با سراسری یکیه. خوش به حالتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت. کلا خلاااااااااااااااااااااااص شدی از آزمون و امتحان.
یه نفسسسسسسسسسسسسسسسسسس عمیییییییییییییییییییییییییق. آخییییییییییییییییییییییییییییشششششششششششش

واقعا!آخخخخخخخخخخخخخیش!تموم شد لامصب!
عمومی هام خوب بود.اختصاصی هام هم خوب بود فقط وقت کم آوردم!
به امید خدا!
خسته شده بودم حالا فقط میخوام زندگی کنم!
قربونت خیلی لطف داری...ممنون به یادمی
خدا کنه بتونم و جبران کنم!

گیل پیشی پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 04:31 ب.ظ

خب پس خداروشکر. طبیعیه که اختصاصی ها کسی بخواد همشو بزنه کمی، وقت کم میاره.
ایشالا رشته ی دلخواه و دانشگاه دلخواهت قبول میشی دخملم.
دیگه به هیچی فکر نکن تا حدود 13 مرداد که نتایج رو میدن.
وووووووووی مرداد! یاد تولد خودم افتادم که 9 مرداده و
ذوق کردم!! هه هه. تا حالا دیدی کسی برا تولد خودش غش کنه؟؟؟ ندیدی؟؟؟ خب حالا ببین
آخرین بار فک کنم شش سالگیم بود که تولد گرفتم.
برا کادوی امسال خودمو یه بستنی مهمون کنم که خدا گلی همچون من رو به دنیا هدیه داده است. اعتماد به نفسو میبینی بیچاره دنیا!! از دست من چی میکشه ه ه ه ه ه ه.
اینارو گفتم کمی شادددددددددددد بشیییییییییییییییییییییی.

معلومه!
قربونت...خداکنه!
آره بابا!دارم زندگی میکنم.
جدا؟یادم باشه...
عینک زدم بهتر ببینم!
چرا؟را این سالا نگرفتی؟
دوس نداشتی؟
اعتماد بنفس نیس...
واقعیته!
ممنونمشاد شدم!!!
شادروانgood girl

چکاوک پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 10:39 ق.ظ http://yazdan-paki1.blogsky.com/

موفق میشی دوستم
مطمینم
هیچ چیز ارزش لرزش و استرس قلبتو نداره اینو تجربه کردم که میگما...کنکورم تموم شد و میشه امیدوارم نتیجه مطلوب شرایطت بگیری

مطمئن مطمئن؟
آره..واقعا راست میگی!اینم مث خیلی از اتفاقای زندگی میگذره...
و تموم میشه!
میگیرم انشاالله!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.