آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

سلام به همگی!

سلام دوستان...من برگشتم.

"یسر"من بالاخره رسید.دیگه میتونم تا هر وقت دلم میخوادTVنیگا کنم..برم بیرون..بدون هیچ دغدغه و استرس درسی!

دیگه حالا دارم واقعا زندگی میکنم..زندگیلذت درست کردن غذا..تمیز کردن با حوصله ی خونه..بودن..خندیدن..

خدایا شکر...

شکر عبور کردم و گذشتم..گذشتم از بی خوابی ها..شب بیداری ها..استرس آزمون ها..ترس دیدن رتبه و تراز

همه اش گذشت..ومن الاناین جا هستم.

اونروز رفته بودم بیرون به تماشای مغازه ها..با یه تازگی خاصی نیگا میکردم...با دقت تر..انگار مدت ها..ماه ها میشد ندیده بودم.و چه زیبا بودند..حتی خیابان..هوا..حتی ماشین ها..

چقدر برایم تازگی داشت..جدی میگم.

خلاصه..قدر این لحظات را میدانم.

نتیجه گرفتم ما تو زندگیمون یه چیزایی رو خیلی بزرگ میکنیم..ینی از اونا برای خودمون غول درست میکنیم..یه غول بزرگ که هر چی بهش نزدیک تر میشیم مضطرب تر میشیم..می ترسیم..نکنه قبول نشم..نکنه نتونم..نکنه سر جلسه حالم بد بشه..فرمولا یادم نیاد..

ولی دیدم این غول بزرگ اصنم سخت نیس..مث همه ی همون امتحانی میمونه که تا الان دادم..

همون قدر ساده!شایدم ساده تر!فقط باید خودتو نبازی..از نزدیک تر شدن بهش خوشحال باشی نه ناراحت..

خداکنه با قبولی تویه رشته و دانشگاه عالی نتایج تلاشامو ببینم!!!

برای رسیدن به هدف:توکل بر خدا+تلاش+دقت+اعتماد بنفس...کافیه!

و البته باید از خیلی از علایقت بگذری..شاد هم باشی!!!


و یه چیز دیگه:

سعی کنین اطرافیانتونو دوست داشته باشین..

شاید این فرصتا دیگه نباشه :(


راستی ماه قشنگ رمضان بر همتون مبارک..

پست خوبی نشد..

دیگه ببخشید..

سلامت باشید...عزت زیاد

فعلنی خدانگهدارتون





نظرات 4 + ارسال نظر
مراد دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 01:11 ق.ظ http://35salkatab.blogsky.com/

دوستان سلام
بنده یک کتابخانه شخصی دارم که میخواهم این کتابخانه شخصی را بفروشم . این کتابخانه مجموعا 500 کتاب بیشتر ندارد که بخاطر احتیاج به پول می خواهم بفروشم ... لطفا شما دوستان اگر کسی یا دوستی یا اقوام و آشنایی دارید که اهل کتاب و مطالعه هست و در ضمن وضع مالی مناسبی دارد لطفا این آدرس را به ایشان بدهید

http://35salkatab.blogsky.com/

امیدوارم که خدا هم گره از مشکلات شما باز کند ... انشاالله

امیدوارم مشکلاتتان برطرف گردد.

milad دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 10:48 ق.ظ http://milad1393.blogfa.com

خانوم کوچولو جمعه 13 تیر 1393 ساعت 04:21 ب.ظ http://donyayeman33.blogsky.com/

elgha یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 11:33 ق.ظ http://stubborngirl.blogsky.com

میبینم که بالاخره دوست گلم درساش تموم شده
فک کنم کنکور دادی.نه؟
رشته چی هستی؟
آره الان قشنگ میشه حس آزادی رو تجربه کرد
ولی با اون قسمت خونه داری سخت مخالفم
خوش بگذره جیگر

سلوم دوست عزیزم!از این ورا؟چه خبرا؟
آره بابا!!!تموم شد دیگه...ماااااااااااااااااااامان بیا ببین این مو سفیدا واسه چیه؟من رشته ی ماکارونی//از این رنگ رنگیا!!!
واااااااااااااااااااااااااااااای آره...دیگه دارم زندگی میکنم!
منم فقط نوشتم!!!جدی نگیر
قربونت..
به تو هم همینطور...جوجو!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.