آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

بودم

منم حساس!اومدم صورتمو بشورم..پامو گذاشتم رو خارای یک گل خارخاری...همونطور موندمو داد زدم...خیلی درد داشت..هاخیلی!نه دل داشتم بکشم(خار رو میگم) نه حرکت کنم..

دستمو از یه جایی گرفتم و کج شدمو جیغ جیغ کردم!

آقا هیچی دیگه..یکی به داد رسید.کشیدش بیرون..منم نشستم همونجا.پامم شدید درد میکرد...

فهمیدم خیلی کم طاقتم.ینی فهمیده بودم ها(بیشتر پی بردم)دیگه هیچی!میلنگیدم!

بگذریم..ولی الان فک کنم خوب شده..بزار نیگا کنم "-" نه مث اینکه از اتاق فرمان خبر میدن که خوب شده..خداروشکر

این روزا دلتنگ روزاییم که خیلی خوب بودن،خیلی...

میگن موقعیت پیش رو یه فضای دیگس..جالب تره!نمی دونم،ولی خیلی دلم هواااای دوستامو کرده...خیلی ها!!!

کاش ببینمشون بعد این ماه مبارک.

اطرافیانم..این روزها انگار کمتر حوصله دارم..کافی ست صدایت که میکنم نشنوی..

من میمانم و عصبانیت برخواسته!!!ولی تو اگر من را صدا میکنی جواب ندادم.بارهاو بارها..شاید مهربون تر

ولی من چی؟چرا این قد عصبایت من دم دریه؟هم گفتم میپره تو!!!حالا این یه مصداقش بود...خیلی چیزای دیگه هم هس!چی کار کنم خب؟دارم ترک میکنم!!!این عادت بدرو!راه کاری میدونین،ارائه بدین لطفا


مورد داشتیم در آستانه ی ازدواج بوده؛به همه میگفته دارم تکثیر میشم!حالا یه مدت که گذشته میگه,مافکر میکردیم تکثیر میشیم نگو نصف شدیم!!!دوستانی که زیست خوندن...کدومش درسته؟ما که نخوندیم...


شب احیاست..دوستان ماروهم بین دعاهاتون جا بدین!ممنونم.

خدانگهدار


پ.ن.واسه یه دوست:نمیدونم...شاید اشتباه میکنم!


نظرات 5 + ارسال نظر
م.بانو دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 11:19 ق.ظ http://m-z-f.blogsky.com

الان بهتره ایشالا؟ پاتو میگم.
یاد گرفتن صبور بودن کمی سخته اما شدنیه.

آره خداروشکر
آره خوبه.
سلام داره خدمت شما
سخته...بازم
ممنونم

elgha سه‌شنبه 31 تیر 1393 ساعت 02:49 ب.ظ http://stubborngirl.blogsky.com

اولا قالب جدید مبارک
دوما بابا حسااااااس نمردی که ی خار رفته تو پات زخم شمشیر که نبود
سوما چی رو میخوای ترک کنی؟؟؟
آره منم خیلی دلم واسه دوستام تنگ شده
اقواممم تو یه شهر دیگن بخاطر ماه رمضون نتونستیم بریم
همش خونه بودم
حس میکنم از تمدن خارج شدم
فدات

چطوری القا..
چه خبرا؟
مرسی دوستم.
خب بی هوا بود..ولی خدایییییییییییییییییییش خیلی درد داشت.
سبک نوشته هاموالبته اگر بتونم
منم خراب...
عوضش اخیرن خوب مهمونی بودی!
قربانت

نئو دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 11:24 ب.ظ http://cruel-life.blogsky.com/

همیشه آدم دلتنگ روزایه خوبش میشه.......روزایی ک هیچ وقت ممکنه تکرار نشه

حیف...
که گذشتن!

نادم دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 11:41 ب.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

نغمه ریزید غیاب مه نو آخر شد
باده خرم عید است که در ساغر شد
روز عید است، سوی میکده آیید به شکر
که ببخشند هر آنکس که در این دفتر شد . . .
عید سعید فطر بر شما مبارک

ممنونم...

"ن" شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 01:51 ب.ظ

یادم رفت تبریک عیدو بگم
طاعاتتم قبول

ممنونم.
از شماهم قبول

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.