آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

نتیجم:

نتایج اومد و من با دستانی لرزان سایتو باز کردم...

زده بود رتبه ی کشوری 20010!!خشک شدم ینی!موندم!آقا اصن یه وضعی...

ینی تمام همه ی اون امید برای دانشگاه سراسری کشـــــــــــــــک!ینی همه ی اون شب بیداری..آزمونا..تعطیلی مهمونی عید ..ینی همش کشک!وااااااااااااااااای!

یه لحظه فکر کردم،که من چی فکر میکردم چی شد؟

با همین افکار درگیر بودم که پیاما شروع شد..چن شدی؟گرفتی؟

موندم چی بگم؟به کسایی که من براشون شاگرد زرنگ محسوب میشدم؟برا کسایی که روم حساب میکردن؟برا کسایی که براشون کلاس میذاشتم!خلاصه درصدامو برا یکی همینجوری فرستادم!گفت تو با این درصدا بیست هزار شدی؟گفتم آره!

گفت الکی میگی!گفتم ن!گفت چرا!دیگه میخواستم از همین پشت خفش کنم!بعدشم گفت رتبه با سهمیت چن شده؟

گفتم 9000گفت خب دختر درست همینه!آقا مارو بگی...از چن نفر دیگ پرسیدیمووووووووووووووو بلند شدیم تا آستانه ی جیغ پیشرفتیم!دیگ هیچی!450درجه حالمون تغییر کرد!!!خداییییش ها!دو سه نفری حتی تبریک گفتن!فک کن!

با این حال..امیدوارم دانشگاه ف قبول شم :/  ان شا الله!

بشیم دومین دانشجوی خانواده...

همه با هم دست و جیغ و هوراااااااااااااااااااا!-مث اینکه این کودک درون این روزا اکتیو شده-

آقا چقد رانندگی سخته برام!!!

آقا دو سه باری خاموش کردم امروز!

خرااااااااااااااااااااب!




پ. ن:زیاد کـــــــــــــــــــــــــــــه باشی،زیادی میشی!حواست باشه!

حرفی نیس...

فحلنی بای!

نظرات 3 + ارسال نظر
elgha سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 12:10 ب.ظ http://stubborngirl.blogsky.com

رتبه کشوریم از تو پایین تر شد
ولی با سهمیه تقریبا خوب شدم و ولی واس انتخاب رشته هنوز تو فالم
اصن فکرنمیکرد کنکور امسال اینقد یه جوری باشه
عمومیارو خوب زدم ولی زیست خراب کردم شدید نزدیک 50درصد منفی زدم
فیزیکم کم زدم.کاش...
شیمیم تقریبا نسبت به سختیش خوب زدم و هی همچینی دهن پر کن بود
ریاضی که اصن نگوووووووووووو...من اصن ریاضی نخوندم و با آبروریزی زیاد و شرمندگی فراوان 8درصد زدم(دومین نفری هستی بش گفتم)
درموردش حرف نزنیم که حسابی حالم دگرگون میشه

برا رشته ی تو هنوزم زیاده.
امروز انتخاب رشتم تموم شد.
سخت بودااااا!من منفی نداشتم!ولی درصدام حسابی کم بود.
فیزیکو شیمیم نزدیک30بود
منم 9 درصد زدم!خجالت نداره که!
باشه القا جونم..عروس خانوم

پروفسور شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 10:26 ب.ظ http://otagham.blogsky.com

رشته ات چیه؟؟

تبریک میگم.

9000تبریک داره؟

پروفسور یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 12:50 ب.ظ http://otagham.blogsky.com

خیلی بهتر از بیست هزاره خو!!

اونکه بععععععععععععععععععععععله!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.