آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

me & uni

آسمانم این روزهااااا بی رمق حتی بارانی خشک وخالی نیز ندارد...

حس وحال نوشتن هست..اما حیف که قلم سریع تر و دردسترس تر است.

با این همه.. بازهم هستم..باز هم زندم..و باز هم نفس میکشم...هرچند آسمانم بی رونق باشد.

این سه ماهو اندی،عالی بود..پر بود از تجربه های پرفکت..

گروه فیزفان را هم بزنم تنگش..عالی بود..عالی!!!

 عطیه و سحر راهم پیوست دهیم خوشبختی و خوشحالی ام کامل میشود..

اما درس!!!که نگویم ازش..که اصن :/ هستم!

خلاصه از همگی همین الان التماس دعای مخصوص دارم.. :)

راستش اینقد موضوع هس که نمدونم از کجاشو بگیرمو بنویسم!!!

از اتفاقات اخیر خانواد و آیندم و تکثیری!!

از بروبچز دانشگاه..

از خودم!!


خب شروع:

استاد ممنونم!ممنونم که یه امتحان گرفتی ازمون که به خیالم موقع طرحش گفته بودی :"میخواهم بیندازم قربه الی الله!"

ینی دمتون گرمااااا!!!حالا ما که هیچ..گریز زدیمو از قافله ی افتادگان به در رفتیم!ولی حیف بود که برگه ی سفید را با نفری که کلی زحمت کشیده و خوانده  باهم9.5 بدهی و رد شی!!! کمی هااا ،فقط کمی دور از انصاف است..


استاد دیگر :)

اگر میشد که توضیحات درس ریاضی را شفاها نگویی تا بتوانیم تجزیه و تحلیلش کنیم..سپاسگذارت بودیم!:(

بگذریم از درس..که هرچه خواندیمو خواندیمو... خواندیم!به کجا رسیدیم؟والا بوخوداااا








نظرات 4 + ارسال نظر
گیل پیشی چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 01:23 ب.ظ http://zendegie-man33.blogsky.com/

چطوری خانم؟
خوبی؟
ممنونم که هستی و سر میزنی!!!
:)

سرباز دوشنبه 20 بهمن 1393 ساعت 04:32 ب.ظ http://mylifedays.blogsky.com

رمز نمیدی بهمون؟

یکمکی زندگی شخصیمه:)

گیل پیشی جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 02:08 ب.ظ

سلام و وقت بخیر
همه ی مطالب رو که رمزی کردی دختر خوب.
خب بگو بریم پشت سرمونم نگاه نکنیم دیگه ه ه ه

الهیییییییییییییییییییییییی
سلام عزیز من..ای بابااااااا
راس میگیاااا حواسم نبود:)
بیا اینم به خاطر تو منتشر شده بدون رمزه

shr چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 10:11 ب.ظ

عجب کلمه ی عجیب غریبیه این انصاف....
و چقدر میشه براش معنی ها نوشت.....
و چقدر سخته داوری کردن .....
بر سر اینکه انصاف بود یا نبود....
و همانا که خدا بهترینه منصفان است....
پس بهتره به خودش واگذار کنیم....
و من خودم بعداز اعلام نتایج ترم یک به خودش واگذار کردم.....

داوری که بععععله!!!
کجاشو دیدی؟
همچی که کمک به ی کمک داور هم پیدا میکنی!!
واگذار کرده بودی که این همه قال کردی؟؟؟؟
مرسی واگذاری!!!
فدای تووووو سحری:)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.