آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

هر چه از دستم برمی آمد ..


گنجشکی به آب نزدیک می شد و بر می گشت

پرسیدند:چه میکنی؟؟؟

گفت:در این نزدیکی چشمه هست

و من نوکم را پرآب می کنم و روی آتش می ریزم

..گفتند:حجم آتش در مقایسه با آبی

که می آوری بسیار زیاد است و این فایده

ندارد..گفت:شاید نتوانم آتش خاموش کنم

اما هنگامی که خداوند پرسید:زمانی که

دوستت در آتش سوخت چه کردی؟

پاسخ میدهم:

""""هر آن چه از من بر می آمد"""


پ.ن:


هرکاری از دستم برآید برای خواسته ی هایم کرده ام:)

درس و موفقیتاهو ...

الان خوشحالم...


نظرات 3 + ارسال نظر
sana دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 01:10 ق.ظ http://tamana88.blogfa.com

خدا درست کنه واستون

ممنونم سنا جان:)

گیل پیشی سه‌شنبه 4 فروردین 1394 ساعت 01:06 ق.ظ

عیدت مبارک

عید قشنگ تو هم مبارک دوست نازنینم:)

rouhi جمعه 14 فروردین 1394 ساعت 03:59 ب.ظ http://koushesalam.blogsky.com

سلام.
جالب بود...
و البته آموزنده....

کاش در ما اثر کند....

سلام
بلی
بلی بلی

پند ها که زیادند.
عبرت گیران اندکند.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.