آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

open files

همه چی خوب است..کمی گرما فقط اذیم میکند..از آتشی که خود به پا کردم!

نادانسته سوختم!!باشد که بماند بیادم!!که هرجا جای هر نکته ای نیس..


تسلیم شم!از دست میری..به بن بست میری!! دلتنگیام تکرار میشه..آوار میشه..


از بعضی بی تفاوتی ها .. عدم درک ها و خود بینی ها و قبول نداشتن هیچ کس بیزارم!


تجربه های جدیدی در روزهای آینده در پیش دارم:)تجربه هایی شیرین!!تجربه های جدید:)با بهترین دوستان..


گاهی آدم چقدر با یک تغییر ظاهری چقدر تفاوت احساس میکند o.O دیدم ک میگما..


سر جلسه ی امروز هم پیر گشتیمD: اصن به جواب نمی رسیدم چرا؟؟؟چرا همش میذارم برا شب امتحان؟؟اگه فقط  یه دور دیگه میخوندم 70%نمره رو گرفته بودمااااا...حیف شد!

ان شالله ترم:)


بعضی وقتا بدجور با بعضی آهنگاااا حال میکنم!!

الان از اون موقعاس


منتظرم...

منتظر پایان این موضوع..

فرجام کار الهی خیر باشد..



پ.ن:تمام پرونده های ذهنم درحال حاضر همیناهه

چ قشنگن بعضیاش..چ قشنگ میشه زندگیت با بعضیاش..

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.