آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

مکمل ما:منو توییم

میدانی این را؟

اما هیچ وقت سعی بر مقایسه افراد باهم نکن!

حداقل سعی بر بیان تفاوت هایشان نکن..هرکس برای خودش دنیایی،تفکراتی،.طرز زندگی یی،دارد که در کتابی به اسم خودش به تصویر کشیده شده..

شرایط بر هیچ یک از افراد یکسان نیست!یاد بگیریم..زبان بر مقایسه بازنکنیم و و بی مشهود حکم بدهیم و محاکمه یی راه بیندازیم!که آبروی مومن از کعبه ی خدا والا تر است!

میدانی؟

گاهی به قدری از خودمان..از حرف های بی اساسمان..از محاکمه های سریعمان..از چشم بینی های ظاهرمان..از دیدن و بیان بد کم و کاست ها ..حرص خورده ام!!! که تحلیل همه اش یک نتیجه میدهد..بی خردی

به قدری خووب برای خودمان توجیه میکنیم و دلیل میاوریم و معتقدیم که بس عاقلیم و بالغ!اما افسوس که همه اش یک لجبازی بچه گونه ست!

این را هم میدانم که بی نقص وجود ندارد..جز خدا

اما مکمل هم بودن و پوشاندن نقایص هم.. و خرد بخشی آگاهانه به هم..رهایی دادن از این جهل رفتار..

برای همه ی ما در این دوران زندگی واجب است!

به روشنگری هم بیاندیشیم!

که یک نور کجا و چند نور کجا؟؟؟





نظرات 4 + ارسال نظر
گیل پیشی یکشنبه 28 تیر 1394 ساعت 05:39 ب.ظ

سنــا بانو* یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 01:55 ق.ظ http://tamana88fm.blogfa.com

سلام دوست گرامی
میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر فرخنده باد*
دعوت می کنم میهمان "فروشگاه اینترنتی من" باشید..
منتظرتونم

گیل پیشی دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 04:05 ب.ظ

سلام دخملم!
احوال شما؟
خوشالم خوشالی

shr^_^ دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 08:55 ب.ظ

94/5/25
به قول خودت روزه یکی شدن
روزی که .......
مبارکه
مبارکه
:--------*

روزی که مرا با او یکی کرد!
مبارک همهههههههههههههههههه
ان شاالله شما:)
تو عروسیت جبران میکنم:)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.