آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

قلب من و......

دیشب با این که فرداش یک امتحان سخت داشتم،

دلم دوست داشت برای یک نفری که دوسش دارم نامه بنویسم.

نوشتم،نامم برآمده بود از دل و پاک پاک

اما امروز هر کار کردم نتونستم ناممو بهش بدم .

شاید فردا تونستم.


آره امروز تونستم بهش بدم.کلی خوشحال شد.از اون چیزی که فک می کردم بیشتر!


چقدر قلب آدم موزون تر می طپد وقتی در آن آثاری از دوست داشتن باشد.

قلب من موزون می طپد قلب تو چطور؟

نظرات 3 + ارسال نظر
elgha چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 07:23 ب.ظ http://www.varagh-pare.blogsky.com

غروب غم هایت را به هر بهائی خریدارم ، مرا لایق بدانی یا ندانی دوستت دارم . . .

بابا بهش میدادی
میخوای بده من میدم
خوشال میشم بهم سربزنی

دادم.
نامهش خیلی قشنگ شد.

از اینکه اومدی بع وبلاگم ممنونم.
خوشحالم که دوستایی مثل شما دارم

مینا پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 12:40 ب.ظ http://www.2khtareporharf.blogsky.com

سلام...!!
آخی...چقدر قشنگ....!!
منم یه دوست دارم که 6سالیه باهمیم.
از مدرسه تا الان...
اکثرا براش نامه مینویسم.حرفامونر و مینویسیم خیلی لذت بخشه...حتی الان وبلاگ ساختیم و تو وبلاگ حرفامون رو مینویسیم...!!

آره واقعا لذت بخشه.مخصوصا وقتی پاک باشه و هم نوع و همدم خودت باشه بدون هیچ غل و غشی...!!

بازم ممنو ن که بهم سرزدی...!

خواهش می کنم عزیزم!
لذتش قابل وصف نیست!
فقط تو می دونی و کسانی که این طور دوستی پاک دارن!
لینکت می کنم مینا جان تا زود زود بهت سر بزنم.
بازم ممنونتم.

فاطمه شنبه 21 اردیبهشت 1392 ساعت 01:26 ق.ظ http://amtis26.mihanblog.com

سلام فاطمه جان
ممنون به وبم اومدی
روش خوبیه،منم امتحانش میکنم آخرسال
منم خوشحالم دوستی مثل شمادارم
شماچندسالتونه؟
یامهدی

سلام عزیزم؛سنم؟
برات تو وبلاگت نوشتم!!!!!!!!!
ممنونم از نگاهت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.