آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

بعضی وقتا....یکم فکر کن..


بعضی وقتا حتی با یک سلام،کلی تعجب می کنی!

بعضی وقتا حتی به یک نگاه،کلی فکر می کنی!
بعضی وقتا حتی با یک پیامک،کلی خوشحال میشی!
بعضی وقتا حتی با یک تماس ،کلی آروم میگیری!
بعضی وقتاحتی با یک نظر ،کلی جهت فکرت تغییر می کنه!
بعضی وقتا حتی با یک سوال، کلی علم و اطلاعات بدست میاری!
بعضی وقتاحتی به دست آوردن نمره های خیلی خوب هم،کلی شگفت زده می کنه!

بعضی وقتا حتی دیدن عزیزانت،تو را تا اوج خوشحال می کنه!

بعضی وقتا حتی داشتن یک دوست،تو را از غم و هراس نجات میده!

بعضی وقتا حتی با داشتن یک حس،بهترین حالت ها توی وجودت شکل می گیره!

بعضی وقتا حتی با داشتن یک همراه صمیمی،شجاعت و دلیری در وجودت جریان پیدا می کنه!

و....

بعضی وقتا حتی بو کردن،یک گل رز،قلبتو از هر کینه و نفرتی پاک می کنه..... .



این وقت ها زیادند.....به آنان فکر کن....


نظرات 6 + ارسال نظر
yek adad shahrivari !! پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 03:48 ب.ظ http://shahrivari.blogsky.com

merci azat azizam♥ bazam bia☺

hatman ....montazer bash myam

مینا پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 08:31 ب.ظ http://www.2khtareporharf.blogsky.com

سلام...!!!
آخی...خیلی قشنگ بود واقعا...!!

منم آپم دوست داشتی بیا...

آخی .....
ممنونم....

abby شنبه 1 تیر 1392 ساعت 04:25 ب.ظ http://3tofangdar.blogsky.com

سلام
خیلی خیلی خوشگل بود...من زیاد تجربه کردم

این ها برآمده از احساساتی بود که ،من تجربه کردم......
به همین خاطر برای شما ملموسه....
ممنونم....

mina jooon پنج‌شنبه 6 تیر 1392 ساعت 06:42 ب.ظ

سلام خوبی؟؟؟ ببخشید که اینقد دیر به دیر سراغتو میگیرم ما مثل شما همش تو اینترنت دور دور نمیکنیم. فقط خواستم یه حالی پرسیده باشم راستی عکستم خیلیییییی زیبا بود. باشه دیگه باید برم.فعلا عزیزم.....

آخی بگردم...گریم گرفت.... !
دلم تننگیده برات خوب!
کاش زود زود جوابامو بدی.
مینا جونی..عزیزم..

ر.س یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 10:19 ق.ظ http://parishanie-man.blogfa.com

بازم سلام..
آره درسته..همیشه این بعضی وقتا هست..

ولی یه اشکالی هست من بوی گل نرگس آرومم میکنه!!هههه

خوب حالا...
باالاخره نرگسم،مثل رز یه گله دیگه...نه؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 تیر 1392 ساعت 01:27 ب.ظ

بعضی وقتاحتی با یک......

بعضی وقتاحتی با یک جمله ممکنه آسمان اشک شادی بباره.....

چه لحظه ایست...
ناب....
بهترین جملات تقدیم به شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.