آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

یادداشت هایی از زندگی شهید شهریاری...شهید علم

باشد ... تا بدانیم،چ کسی از میان ما رفت؟

تا..

راهش را.. پاینده تر...و کوبنده تر

ادامه دهیم.

                                                                              دو رکعت نماز

می گفت در هر قضیه ای گیر کردید،دو رکعت نماز بخوانید.وتقدیم کنید به یکی از ائمه.مطمئن باشید که کارتان راه میافتد.

اعتقاد خاصی به این دو رکعت نماز داشت.(نقل شده ازحاج غلام،یکی ازکارمندان دانشگاه)

                                                                             امتحانات سخت

سوال های امتحان استاد چنان سخت بود،که خودش میدانست،از روی هیچ کتابی نمیشود،نوشت.در کلاس را می بست..و می رفت.می دانست که نمی تونیم از روی چیزی بنویسیم.(یکی از شاگردان استاد)

                                                            از همه ی دانشگاه ها می آمدند.

همیشه پشت در اتاقش پر بود از دانشجو،نه فقط از اینجا..از همه ی دانشگاه ها می آمدند.ازامیر کبیر..یا صنعتی شریف راجع به مسائل علمی شان با دکتر کار داشتند.دکتر می گفت..ردشان نکنید،بگذارید،منتظر بمانند.می نشستند پشت در..ایشان هم با روی گشاد از آنها استقبال می کردند..و بین دانشجوهای خودش و دیگران..تفاوتی قائل نبودند.

                                                                             سرکشی از فقرا

به پیشنهاد خود ایشان شب ها،ماشین شخصی شان(پراید)را می آوردند...و سبد کالا،نذورات،وهدایا را پشت ماشین

میگذاشتند..و به در خانه ی فقرا میبردند.(یکی از دوستان صمیمی استاد)



پی نوشت1:خودم زیاد فیزیکو دوست دارم..درکش برام زیاد شیرینه..

دوست دارم..رشتم فیزیک باشه...چون هم دوست دارم...وهم راه شهیدانشو ادامه بدم..

بعدا"نوشت:هرچند..ادامه ی راه این بزرگوار،به رشته ی فیزیک  نیست!

به طرز فکره!.



نظرات 6 + ارسال نظر
یاس جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 04:27 ب.ظ http://chobshuorbanou.blogsky.com

روح همه شهدا شاد.
قابل احترامند به شدت ...

به شددددت!

elgha شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 10:25 ق.ظ http://stubborngirl.blogsky.com

من خیلی دوست دارم
ویژگیهای خوبی داری
بهت تبریک میگم

راستی خیلی نامردی که بهم سرنزدی

منم همینطور...
مث تو...
ممنون.

همین الان بهت سر زدم...

دخی لنگ دراز شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 12:30 ب.ظ http://joody22.blogfa.com

واقعن قشنگ بود.

موچکر.

خدا بهمون توفیق بده راهشونو ادامه بدیم...

گیل پیشی شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 12:52 ب.ظ http://daftareayyam11.blogsky.com

زیبا بود . ممنون از حضورتون تو وبلاگم . فیزیک خیلی سخته . من خودم دوست داشتم داروسازی بخونم . علوم تجربی رو ازهمه جهت دوست دارم . تاهرسنی میشه کار کرد و کارش هم تضمین شده ست . ولی مهندسی تموم کردم و با وجود اینکه از علوم پایه درک و فهمش آسونتر و شیرین تره ولی بازار کارش نسبت به علوم تجربی بد هست.
به نظرم مهم اینه که تو هر رشته ای باشی ، یک باشی . از هرجهت . مثل این شهیدان عالی قدر ...
هدفتون ارزشمنده . براتون آرزوی موفقیت دارم

ممنونم گیل پیشی!!!

مهسا یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 10:21 ب.ظ http://www.delane.blogsky.com

سلام. عااااااااااالی بود. خدا کنه بتونیم راهشونو ادامه بدیم

بهشون یه جورایی مدیونیم...
خداکنه..

حوری چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 09:02 ق.ظ http://nahankhaneyedel.blogfa.com

چه پست قشنگی..

شهیدا...آخر قشنگین!
قبول داری؟!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.