آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

باز آمد بوی ماه...

منم ترمک شدم!

سلام به همگی!آره دیگه ماهم دانشجو شدیم رفت!بعداون همه خوندن و خوندن و خوندن...

خداروشکر..خوشحالم! :))

این روزا منتظر رسیدن روزیم که برم سر کلاس...دلم خیلی میخواد خو!یکمکی هم خسته شدم از این بیکاری!تابستونی خوبی داشتم..موفقیتام عالی بود..اول مهر نزدیکه، اول مهرو واقعا دوس دارم..12 تا اول مهر با اون همه خاطرات قشنگ گذشت!

دانشجو شدم اما دلم الان برای شلوغ بازیای دبیرستان تنگ شده..ماهم پایه!!!

تمام..


نظرات 5 + ارسال نظر
نادم یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 01:35 ب.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

نوشته های من برایم
حکم دریا برای ماهی است
من نمی نویسم
دلمه که با کلمات رفاقت داره
از پشت خروارها ویرانی
آمده ام
تا با شما لحظه ای آرام گیرم

گیل پیشی دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 07:13 ب.ظ

سلام دخملم.
ایشالا روزهایی پر از شادی و موفقیت پیش رو داشته باشی.

سلام عزیز..
ممنونم..همینطور برای شما

گیل پیشی شنبه 5 مهر 1393 ساعت 09:32 ب.ظ

گیل پیشی پنج‌شنبه 17 مهر 1393 ساعت 06:23 ب.ظ http://donyayeman33.blogsky.com/

سلام دخملم. ایشالا موفق باشی

توهم همینطور عزیز

گیل پیشی چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 02:31 ب.ظ

سلام. یه پست دانشجویی بذار دیگه ه ه ه

الان میذارم عزیز
پوزش که دیر شد!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.