آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

یکی شدیم!

یکی شدیم!دقیقا بعد از 7 ماه و 3 روز از اولین دیدار!!!

سختی زیاد بود..دعا کردیم..صبر کردیم..خدا لطف بسیار کردو صبری عطا کردو عشقی عطا کردو ازدواجمان شکل گرفت..

بارالها شکر...

قدر نعمتت را میدانم..وعاشقانه کنارش هستم!

همسرم...از تو بابت همه ی رفتار هایت که همه اش خووووب و دلپسند است ... سپاسگذارم!

نظرات 3 + ارسال نظر
سرباز دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 04:01 ب.ظ http://mylifedays.blogsky.com

واااای. چقدر خوب...مبارک باشه....

ممنونم..

shr ^_^ دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 08:51 ب.ظ

چه سخت گذش اون هفت ماهو اندی برای من و چقدر بییییشتر سخت گذش برای تو
میدونی چرا؟؟
چون ذهنت درگیر بود
مثه همیشه نبود
مثه اولا نبودی
انگاری ته دلت یه چیزیو میخاستی
و برای رسیدن بش خیییلییی صبر کردی
به عنوان یه دوست واقعا برای منم سخ گذش چون میدیدمت باهات حرف میزدم
چقد خووووب بود که ته دلت بش قرص بود
بش اطمینان داشتی
میدونی کی فهمیدم خیلی برات سخت گذشته
وقتی که چن بار بم گفتی
"سحر ایشا... هیچ وق همچین روزایی برای تو اتفاق نیوفته"
هیییییی
اما حالا باید خیییلیییی خوشحال باشی
خیییلییی مثه اون موقعی که گفتی برگه معافیتش اومده
مبارکت باشه عرووووس خانوم
مبارکت باشه همزادم
مبارکت باشه دووووستم
چقد دوس داشتم واسه عقد حرمت باشم
اما خب ......
ایشا... همیشه به شادیو خوشبختی
قربااااااانت
فداااااااااات
بوس بوس
ببخشیدا یکمی زیاد شد

آخ الهیییییی من فدای تو بشم...
ممنونم عزیزک من..
ممنوون همزادم که تسکین درد میدادی...
ممنونم رازدارم بودی!
ممنونم همراهم بودی..
از خدا بابت وجود داشتنت ممنونم:)
عزیزمی س.ح.ر خانوووووووووووووووووووووم

گیل پیشی چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 10:39 ب.ظ

ایشالا خوشبخت باشی.

ممنونم خاااانومی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.