آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

دوست دارم از تازگی ها برایت بگویم.

                                           *بسم الله الرحمن اارحیم*




دیگر نمی خواهم برایت از حرف های تکراری بگویم.

دوست داشتم مسیر زندگی ام مدادی بود.تاهر کجا که اشتباه کردم فقط یک پاکن در دستم بگیرم و آن را تمیز تمیز باک کنم.

و دوباره شروع کنم به نوشتن.....

اما افسوس که اینطور نیست....

اما تصور کن اگر این طور بود....

آن وقت هیچ اشتباهی در هیچ کجای جهان نگاشته نبود....

فکر کن....

آن وقت چقدر دنیا برایمان زیبا تر بود .نه؟

نظرات 6 + ارسال نظر
نازنین شنبه 20 مهر 1392 ساعت 02:35 ب.ظ

بزور بردنم ناهار بخورم
تازگیا حساسم یه وبو وا کنم سیاهپوش باشه زودی میبندمش
یکیمببینم ناراحته اینقده سربسرش میذارم تا بخنده
میگم که.......میگم که.....بزا آب دهنمو قورت بدم
میگم که یه پست بذار فقط بسم الله ....
یه جا خوندم:کاری که بی بسم الله شروع بشه ابتره
فوضولی شاخ و دم ندارهشب بخیر

خب!نوش جان!
وبم ناراحت و سیاهپوش نیس..خودمم نیستم..
ولی به مقتضای حال..حال وبم هم متغیره!
حرفتو قبول دارم..
موقع باز کردن وب..کلی ذوق زده بودم!!!
یادم رفته..
ولی حتما"لحاظ می کنم.
ممنون به خاطر یادآوریت!
اینا رو من فضولی نمی دونم...
شب بخیر؟
ساعت 2 ظهر گفتی شب بخیر؟
یا فک کردی من اینارو شب می خونم؟
یا اونجا،2ظهر شبه؟
یا فک کردی اینجا شبه؟
از سه تا حالت خارج نیس.
بهر حال....ممنون
روزت قشنگ ...
.

نازنین یکشنبه 21 مهر 1392 ساعت 12:33 ب.ظ http://nazaninjoonam.blogfa

سلام گودگرل.نمیدی نده ایه یه یه یه
خیلی هیجانزدم.چرا سرکار میزاری؟دوپهلو حرف میزنی!!خوبه منم سرکارت بذارم؟ ینی طرفت از بس خوبه آسمانیه؟یا مثلا تو عشق خدارو داری؟ جل الخالق
زودبگووگرنه حسابت با کرام الکاتبینه
منظور نوشتتم خوب گرفتم.تو اون رمزیه گفتی دلمو... ،بالاییش گفتی ممکنه یکیو دوس داشته باشیم، خیلی.شایدم خودت یادت رفته چی نوشتی؟
ببینم نکنه خواستی از دوستات عقب نمونی؟مثل...
انوش چیه نفهمیدم!!!دستم انداختی
لینکتو؟ تو خماریش باش.چیزی که عوض داره گله نداره
شب بخیر شق چهارمم داشت خوب فک کن.
صب بخیر

سلام نازنین..
خب به سلامتی!من؟من سرکار نذاشتم..واقعیتو گفتم.
اگه به نظرت من سرکار گذاشتمت..معذرت.
من کجا از طرف حرف زدم؟نه ؟جدی!کجا از طرف گفتم؟
من هیچ طرفی ندارم..
اینو هم برای تو و برای همه فریاد می کنم.
آندرستند شدی؟!
من عشق خدا رو می گم..منظورمم همین بود.
گفتم ممکمنه..ینی شاید هم نباشه!نه؟درست گفتم.
نه..به دوستام چ مربوط..
من اصن اینارو پیشرفت نمی دونم ک برای عقب موندنش..
افسوس بخورم.
"انوش"منم نفهمیدم!!!کجا نوشتم؟
باشه..
میذارمت تو خماری..
یکی طلبت..
حواست باشه..
آره حق باتوئه..
4تا حالتو نوشتم.
ظهر تو هم بخیر..
اگه وب نداری..
لازم نیس دروغ بنویسی ..
محکم واستا...جلوی من بگو من وب ندارم..
بهتر از این کارته..

خدانگهدارت نازنین.

نازنین سه‌شنبه 23 مهر 1392 ساعت 02:46 ب.ظ

سلام فاطمه جون، درست گفتم؟
حداقل یه خداحافظی!
خدافس

سلام نازنین..
من دیر نظرتو دیدم.
دیر دیدنمو به حساب بی معرفتی نذار..

نازنین جمعه 3 آبان 1392 ساعت 10:50 ق.ظ

سلام نوشته بودی "!نوش جان" فکر کردم میگی انوش جان.
من نه گفتم وب ندارم و نه گفتم دارم،کلا اهل دروغ پروغ نیستم. اگه میخواستم میتونستم سریع یه وب درست کنم 10تاپست کپی کنم بزارم توش بهت معرفی کنم. بعله
اولش خیلی دوستداشتم رمزو بدونم فک میکردم یه قصه عشقیه،آخه عاشق اینام،الان دیگه نه!تومیدونی و عشق خداییت.
من که باور نمیکنم خودتم باور نکن،از این توهما واسه منم پیش میاد،به من و تو نمیاد این حرفا.عشق خدایی خیلی پاکی میخواد...

این پست جدیدت یه حقیقته "ریاها بیشتر از عملهاست"

یهدوست جدید پیدا کردم یه دختر حساس باروحیه بچه گونه،خیلی باحاله،یه ریزه محبت کلی خوشحالش میکنه

سلام نازنین..حالت؟
بعله! آورین به تو دختر صادق...از من بهت نصیحت: صدق و راستی مهم ترین ارزش آدماست... پس بازم آورین!!!
خوب پس انگیزت رفته؟حالا بااین پست جدیدم،"من عاشقم"دوباره حست اومده سر جاش؟!
شاید حرفت درست باشه...اما من قبول ندارم...همین خدا شاید منو از یه عابد پاک بیشتر دوست داشته باشه..
یه حقیقت تلخ///که هممون دچارشیم...خدا نجاتمون بده.
خب به سلامتی نازنین .. باید سنش کم باشه.
اینطور نیس؟!
کاری نداری؟
پس تا بعد...
خداجونم نگهدارت باشه!!!

نازنین جمعه 3 آبان 1392 ساعت 06:13 ب.ظ

بمیرم برات خیط کردی. پست تو بعد کامنت منه
وقتی میگم اولش خیلی شوق داشتم راس میگم.
الانم دوس دارم اینو بخونم بخاطر خودت
نمیتونی حس کنی احساس منو
خدافظ...دوسداشتیمیلبزن[:

...من روی پست هام،قبلش کلی فکر می کنم.
نازنین...یکم جو حرفات برام آشناست..
خودت نمی دونی؟
بزار فکر کنم...
مثبت بود،ایمیلمیزنم

نازنین دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 02:38 ب.ظ

سلام فاطی جون.جو حرفای توام بعضیاش آشناس
فک کردم شاید دوس نداشته باشی ایمیلتو به کسی بدی آدرس وبمو واست گذاشتم.چن تا مطلبم چپوندم توش حال کنی
جای دیگه نویسندم البته.مدیرش دوس نداره آدرس بدیم
http://amanazdasteto.blogfa.com/

سلام نازنین..
نه اینطوری نیستم!
مممنون...
فقط به خاطر من یوده ینی؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.