آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

یادم باشد؛

یادم باشد حرفی نزنم که به کسی بربخورد

نگاهی نکنم که دل کسی بلرزد

خطی ننویسم که آزار دهد کسی را

یادم باشد که روز و روزگار خوش است و تنها دل ما دل نیست

یادم باشد جواب کین را با کمتر از مهر

و جواب دو رنگی را با کمتر از صداقت ندهم

یادم باشد در برابر فریادها سکوت کنم

و برای سیاهی ها نور بپاشم

یادم باشد از چشمه درس خروش بگیرم

و از آسمان درس پاک زیستن

یادم باشد سنگ خیلی تنهاست ...

یادم باشد باید با سنگ هم لطیف رفتار کنم مبادا دل تنگش بشکند

یادم باشد برای درس گرفتن و درس دادن

به دنیا آمده ام ..... نه برای تکرار اشتباهات گذشتگان

 یادم باشد زندگی را دوست دارم

نظرات 5 + ارسال نظر
mohsen دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 06:57 ب.ظ http://www.bulletin.sekoya.ir

با سلام

کوتاه کننده لینک با ادرس بسیار کوتاه / اپلود / جستجوگر / لینک سایت ها و وبلاگ های جالب / انجمن و تالار گفتگو/ و...
همه اینا در وب ما

یه سری به وب های ما بزنید

www.sekoya.ir

www.zqz.ir

www.irmyir.ir

www.bulletin.sekoya.ir

سولماز سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 10:50 ق.ظ http://razeman.blogsky.com

سلام فاطمه ی عزیزم ... حدس می زنم تو فاطمه ای باشی که میشناسمش و خیلی دوستش دارم ... نه؟
خیلی خوشحالم که به وبلاگم سر می زنی و بیشتر از اون ، خوشحالم که آدرس وبلاگت رو برام نوشتی که منم بهت سر بزنم ...
برات یه دنیا عشق آرزو میکنم نازنینم ...

ممنونم سولماز
دوست گلم.........

neo پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1392 ساعت 12:33 ب.ظ http://cruel-life.blogsky.com/

یادم باشد همیشه یادم باشه ک زندگی رو دوست داشته باشم

منم فکر می کنم؛ با این دیدگاه هر چی برامون پیش میاد یه حادثه ی خوبه.
ممنونم neo

بی نشون شنبه 14 اردیبهشت 1392 ساعت 07:01 ب.ظ

و یادمان باشد قدر دوست خوب را باید دانست.

اگر از دوستمان کاری انجام داد که دلمان از او گرفت ُ تمام دیوارهای بینمان را خراب نکنیم ُ

بلکه فقط یک آجر از دیوار دوستیمان برداریم.


وبلاگت قشنگه خانومی

آره واقعا
ای بابا خجالت دادین مارو!

رهگذر چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 07:01 ب.ظ http://rahgozar70.blogsky.com

سلام فاطمه جان خیلی متن قشنگی بود.

lممنونم عزیزم.
به متن وبلاگ های شما که نمی رسه!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.