آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

دو هفته بعد از امتحان بد....


ابتدا عرض کنم در این جا دو حالت داریم:1-یا طرف دانش آموزه ....       2-یا دانشجو...

برای آغاز از حالت دانش آموز شروع می کنیم:

صبح بلند میشی...می زنگی به به مدرست... میگن کارنامه ها حاضره!وبعدش کلی صغری و کبری می چینیو به مامیت میگی که دیگه بزرگ شدی و باید تنهایی بری کارنامتو بگیریمامیت از حرفت یکممیشه!

وحرفاتونو جدی نمیگیره و بلند میشه و مانتوشو می پوشه...و شمامیشین!حالا خر بیار و باقالی بار کن!

با به مامیت میگی:من بزرگم،خودم تنها میرم،خدافظ....راضی نیستا، اما میگه باشه خودت برو.وشما کلیمیشین... .

تا به خودت بیای، رسیدی مدرسه،با ادب و احترام خودتو معرفی می کنی..و طرف داره به سرعت دنبال کارنامت می گرده.

اه مثل اینکه پیدا شد -پس اون نذری که کرده بودم کارنامم گم بشه، چی شد؟ای بابا......

خوب اولین کاری که می کنی میبینی که کارنامت رنگیه یا نه؟_ جای شمارو نمی دونم اما مدرسه ی ما به نمره های

10> ماژیک فسفری می زنن_خوب الحمدلله کارنامتون سیاه سفیده.....

ولی معدلت...همچی ها، یکم بگی نگی ،کمه........

و در آخر ،با این کلمات یک جمله بسازید:شب ،بابا،دمپایی،من ،واین کارنامه البته با نمره های پایین!

سخته واقعا سخته...خدا واسه هیچ کس نیاره....

خوب حالت دوم:

عاقا ما تاحالا هرچی دانشجو دیدیم که شب ،شب  امتحانش بوده،با خودش این جملات رو تکرار می کنه:خب حالا به لحظات مقدس غلت کردم از ترم بعد می خونم نزدیک می شویم.خب حالا با هر بد بختی این شبو صبح می کنه میره سر جلسه،

و امتحانشو میده و حالا موقع گرفتن نتایجه!در اینجافضا باکلاس تره و نمراتو عمودی به دیوار چسبوندن....در ضمن از ماژیکم استفاده نمی کنن.اِه من؟من چرا این درسو افتادم....؟اما لازم به تذکر است که در اینجا طرف به بابا و دمپایی و...

فکر نمیکنه!واز اون لحاظ خیالش جمعه که بابا باهاش کار نداره!

خب حالا داری دنبال استاد می گردی...  . استاد دیگه 2.5نمره ارزششو داشت مارو بندازی؟خدارو خوش میاد؟من جوونو اذیت کنی؟

حالا بماند که با این افتادن آبروت پیش بعضیا هم بره!که وای وای وای

خدا بر ای هیچ کس نیاره این یکی سخت تره.....

وبالاخره این قضیه فیصله پیدا می کنه....البته به لطف زیاد استاد...


به کمک و لطف مهربان خدا ،من،از پس این کولاک عظیم"امتحانات نهایی" با موفقیت زیاد ،عبور کردم.و مثل گذشته ،همواره جزء دانش آموزان برتر قرار گرفتم.

شیرینیه شما عزیزان در جایی ،کاملا" محفوظ است....!

امیدوارم شما نیز در امتحانات پیش رو و امتحانات زندگی موفق و پیروز باشید.

دوستار شما.....دختر آسمان...

نظرات 10 + ارسال نظر
shayan جمعه 24 خرداد 1392 ساعت 12:28 ب.ظ http://adamsism.ir

kh bade :|

واسه چی خب؟
دلیلشم بگین خب؟
خب؟
:-(

دخی لنگ دراز جمعه 24 خرداد 1392 ساعت 06:05 ب.ظ http://www.joody22.blogfa.com

سلاااااااااااااام.

ممنون عزیزم.وب توام فوق العادس....

با افتخخخخخخخخاااااااااااااااااااااااار لینکی

ممنونم خانمی...
جودی آبود...

elgha شنبه 25 خرداد 1392 ساعت 12:21 ب.ظ http://www.varagh-pare.blogsky.com

من نمیفهمم امتحانا تموم شدن ولی هنوز بحث شیرین نمره ها تموم نشدن
عاقا ما که نمره هامون کم شدن
ولی مامان بابا چیزی نگفتن-بخاطر روحیه م-
ولی بعدش خودمو زدم به خواب وحرفاشونو شنیدم که میگفتن:
مامان-نمره هاش از اون ترمی کمتر شدن
بابا-آره احتمالا اشتباه شده حالا خوب شد اعتراض زده
هیچی دیگه پشیمون شدم که خودمو زدم به خواب
روحیه مو از دس دادم

حالا مگه چن شدی؟که روحیتو باختی؟
مردم میفتن هنوزم سرخوش و خوشحال زندگیشونو می کنن!
راس میگی القا وسط امتحانام یکی رو بد دادم.به همین خاطر بعدیشم بد دادم.روحیه خیلی مهمه!خدا رو شکر به خودم اعتماد به بنفس دادم وگرنه همرو همون طور بد می دادم...

elgha یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 11:19 ق.ظ http://www.varagh-pare.blogsky.com

دیگه سولای سخ سخ نپرس
آدم که نباس نمره شو بگه!!

راس میگی....آفرین!

elgha یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 11:51 ق.ظ http://www.varagh-pare.blogsky.com

عاقا سیلام
کارناممو گرفتم
کارنامه نهایی دادن این کارنامه معدل نداره
ولی کارنامه اصلیه هنوز مونده
چند تا از امتحانامو خیلی بد شدم
نمیدونم فقط امیدوارم اشتباه شده باشه
وگرنه نمیدونم چیکارکنم
راستی جنابالی چجوری پیغام گذاشتی واس من؟؟

خیلی آرام واست پیام ذاشتم همین...باور کن!
ولی من از زیادی نمره فکر می کردم اشتباه شده!!!!!!!!!!

دخی لنگ دراز یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 02:12 ب.ظ http://joody22.blogfa.com

با یه دونه پست جدید آپم

بدو بیا........................[نیشخند]

در اسرع وقت چشم....

مینا یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 06:02 ب.ظ http://www.2khtareporharf.blogsky.com

سلام...
ای بابا..بحث نمره شد و ...

خب ما که دانش آموز بودیم نمره هامون خوب بود.
ولی ازاین فسفریا و اینا هم داشتن تو برنامه شون...
ولی یادمه که هر دفعه کارنامه میگرفتم هی نگاه میکردم میگفتم راحت میتونستم 20بگیرماااااااااا

ولی الان دانشجو هستم .واقعا شرایط مثه مدرسه نیست.
یعنی خیلی هم بخونیم نمره ای که حقمونب اشه رو نمیدن بعضی استاد.
اصن یه وضعیه که نگووووووووو
البته من سال اول دانشگاه رو انتقالی گرفتم اومدم دانشگاه شهر خودم.که فک میکنم اینجا بهتره از لحاظ نمره و اینا...

وااااااای 2ونیم نمره که دیگه آدم روش نیمشه بره منت استادو بکشه.ولی من یه دفعه بخاطر نیم نمره استاده عمدا منو پاس نکرد...که دیگه باابم زنگ زد به استاد و حل شد دیگه...

خب فعلا عزیزم..

راس میگی؟
آخه من .....
به خاطر همین مطالب نزدیک به واقعیت نبود....
ممنونم مینا جان....!

simin دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت 07:37 ب.ظ http://www.enjoyroom.blogfa.com

سلام دختر آسمان از محبتی که نسبت به من و وبلاگم داشتی

ممنونم وبلاگ زیبایی داری

موفق باشی

ممنونم سیمین جان...
وبلاگت محشره...

سارا سه‌شنبه 28 خرداد 1392 ساعت 04:20 ب.ظ http://sky-2012.mihanblog.com/

دوست عزیز ممنون میشم بیای وبم و داستانی که خودم نوشتم بخونی و نظرتو بهم بگی... ممنون

برو به این لینک

http://sky-2012.mihanblog.com/post/97

حتما خانمی!

simin چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 12:59 ب.ظ http://www.enjoyroom.blogfa.com

واقعا؟؟؟منم ممتاز شدم معدلم80/19شد البته در کمال ناباوری

چون امسال نمیدونم چرا اصلا حوصله ی درس خوندن نداشتم

راستی بدو بیا آپ جدید گذاشتم

خوبه حوصله ی درس خوندنم نداشتیو شدی : 19.80
بازم آفرین.....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.