آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

یه نظر سنجی....

سلام دوستای خوبم.....?how are yau today

اینم یه قالب خوشکل دیگه....

احساس می کنم....دارم خیلی زود زود قالب عوض می کنم.

می دونین چون باید قالبم آسمانی باشه....باید آبی باشه...

از یک طرفم آبی رنگ سردیه....

به هر حال خوشحال میشم بدونم،خوشتون میاد یا اینکه عوضش کنم.

راستی دوستای قشنگم من یه وبلاگ دیگه هم درست کردم به آدرس:

aseman-baray-man.mihanblog.com

وقت کردین به اینم سر بزنین....

از لطف همتون ممنونم.

این تقدیم به همتون:

                                                             

1 (2)~55.jpg

                                                     

نظرات 5 + ارسال نظر
simin دوشنبه 17 تیر 1392 ساعت 09:52 ب.ظ http://www.enjoyroom.blogfa.com

فکر نمیکنی اسمم رو اشتباهی گفتی؟؟؟من که نگین نیستم

راستی من همین پست قبلی اومدم سر زدم و کامنت گذاشتم

نمیدونم چطوره که میگی بهت سرنمیزنم!!!!!!!!!!!!!!!!!

معذرت ببخشید... متاسفم....

پشت دیوار قلبم سه‌شنبه 18 تیر 1392 ساعت 07:16 ب.ظ http://haqiqate-khamush.blogsky.com/


پشت دیوار قلبم سه‌شنبه 18 تیر 1392 ساعت 07:26 ب.ظ http://haqiqate-khamush.blogsky.com/

سلام ماه رمضونت مبارک واسه منم سر افطارت دعا کن

حتما عزیزم.
حتما...

فاطمه سه‌شنبه 18 تیر 1392 ساعت 11:08 ب.ظ http://ilgv.mihanblog.com/

سلام قالبت خیلی خوشگله

چشم...
شما که بگی من حتما انتخابش می کنم.

هفت اسمان ابی جمعه 28 تیر 1392 ساعت 12:08 ق.ظ

________________$$$$$
_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$
__________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$
______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$
___$$$_$$$$______________$$_______$$$
$$$_$$$$________________$$______$$$
$$$$_________________$$$_____$$$
$$________________$$$_____$$$
$$_____________$$$_____$$$
_$$________$$$$____$$$$
__$$____$$$_____$$$$
___$$_$$$$___$$$$
____$$_____$$$$
__$$_____$$$$
$$____$$$$
$$_$$$$
$$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
__________$$$$$___________$$$$$__________
__$$$$_____________________________$$$$__
_$$$$$$___________________________$$$$$$_
__$$$$$$_________________________$$$$$$__
___$$$$$$_______________________$$$$$$___
____$$$$$$$___________________$$$$$$$____
______$$$$$$$_______________$$$$$$$______
_________$$$$$$___________$$$$$$_________
____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________
______________$$$$$$$$$$$$____________



آپـــــــــــم.....

چ قد خوشگل!
مرسی!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.