آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

نهایتِ من!

هوای امشب بدجور هواییم کرد.

با این اتفاقا...و صحبت ها...

بدجورم الان...

بدجورم خوشحال...


خدایا!

نگیر این هارو از من!

خواهش میکنم!

من به همین ها خوشم!

                        اینم الان من:                             

+تولد قشنگت مبارک...

دوستم!


نظرات 3 + ارسال نظر
سرباز یکشنبه 18 اسفند 1392 ساعت 02:31 ب.ظ http://mylifedays.blogsky.com

عکست نیومد عزیزم...


نمیدونم،براچی نیومده!
دیر کرده...
منتظرش باشید میاد!

elgha یکشنبه 18 اسفند 1392 ساعت 02:59 ب.ظ

سلام دوست جونی...


سلام..
عزیزم...
خوبی؟
خوشی؟
گفتم حتما"از هوش رفتی بس ک درس خوندی!
به هر حال...
موفق باشی،خانمی!

گیل پیشی سه‌شنبه 27 اسفند 1392 ساعت 12:20 ب.ظ http://my-tiny-sister.blogsky.com/

راستی 16 اسفند تولدت بووووووووووود؟
خب یه پستی میذاشتی. قبلش خبرمون میکردی. چرا انقدر کوتاه و تو پاورقی؟
تولدت رو پساپس تبرییییییییییییییییییییییک میگم. ان شاالله جشن قبولی تو کنکورتو بگیریم

نه!تولد دوست عزیزم بود"مه..."
کلی برای رسیدن همچین روزی که تولدشو تبریک بگم...و خوشحالش کنم ... انتظار کشیدم...تو که قریبه نیستی... دوری از همین نفر برام ناراحت کنندس!
انشاالله...
ممنونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.