آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

دوستان تبریک عید...با یکم تاخیر

دلم انفجاریست...بمبم تو باش.

دری بسته هستم...پلمبم تو باش.

مرا کشف کن...گرچه دور از توام!

بیا و کریستف کلمبم تو باش!

گفتیم با یک شعر از یه ناشناس شروع کنیم زیبا تر باشد!

حالا سلام.

خسته ی دید دید بازدیدا نباشین...چقد عیدی گرفتین؟خوش گذشت؟

کمر ما که از بس خم شدیم جلو مهمون چیزمیز تعارف نمودیم راس نمیشود!والا!

جدی میگم!والا!

چه زود گذشت!چه زود...ومن چه زود بزرگ شدم!چه زود همه مرا "خانم"صدا میکنند!

و چقد لحظاتی که گذشت را دوست داشتم.

خدایا!دوست ندارم این لحظات تمام شود.

تمامشان نکن....!

دوستان سال سختی در پیش دارم.

دعا کنید برایم...

توفیقتان پایدار..


نظرات 6 + ارسال نظر
(*◕‿◕)عاشق یک لحظه نگاهت (*◕‿◕) چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 06:33 ب.ظ http://rahmat14.blogfa.com

سلام علیکم


یادمان باشد که زیبایی های کوچک را دوست بداریم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند
یادمان باشد که دیگران را دوست بداریم آنگونه که هستند ، نه آن گونه که ما می خواهیم
یادمان باشد که اگر ،ما باخود آشتی نکنیم هیچ شخصی نمی تواند مارا با خود و
زندگی آشتی دهد
یادمان باشد که باخود و دیگران مهربان باشیم چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باشد


روزگارت بر مراد
روزهایت شاد شاد
آسمانت بی غبار
سهم چشمانت بهار
قلبت از هر غصه دور
بزم عشقت پر سرور
بخت و تقدیرت قشنگ
عمر شیرینت بلند سرنوشتت تابناک
جسم و روحت پاک پاک

آرزو دارم بهــــــــــــــاران مال تو
شاخه‌های یاس ِخندان مال تو
آن خــداونــدی کـه ، دنیــا آفرید
تـا ابــد همـــراه و پشتیبـان ِ تو

.
★    * ♥  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★★   * ♥  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★     
★ * ♥  ★ *     ★ *   ★     ★  ♡  *    ★          ☆    ♡      ★  *  ★   ♥ *   ☆ ★  * * ★ *  ☆  ★   ♥   *   ★     ★ 
 ★  * ♡   ☆         ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★ * ★   * ♥  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★   ♡ ★

عید شما هم سراسر شادی.
بسیار ممنون.

(*◕‿◕)عاشق یک لحظه نگاهت (*◕‿◕) پنج‌شنبه 7 فروردین 1393 ساعت 06:47 ق.ظ http://rahmat14.blogfa.com

سلام علیکم





روزگارت بر مراد
روزهایت شاد شاد
آسمانت بی غبار
سهم چشمانت بهار
قلبت از هر غصه دور
بزم عشقت پر سرور
بخت و تقدیرت قشنگ
عمر شیرینت بلند سرنوشتت تابناک
جسم و روحت پاک پاک

آرزو دارم بهــــــــــــــاران مال تو
شاخه‌های یاس ِخندان مال تو
آن خــداونــدی کـه ، دنیــا آفرید
تـا ابــد همـــراه و پشتیبـان ِ تو

.
★    * ♥  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★★   * ♥  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★     
★ * ♥  ★ *     ★ *   ★     ★  ♡  *    ★          ☆    ♡      ★  *  ★   ♥ *   ☆ ★  * * ★ *  ☆  ★   ♥   *   ★     ★ 
 ★  * ♡   ☆         ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★ * ★   * ♥  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★   ♡ ★

شماره حسابتو بده میخوام تمام شادی های دنیا رو به حسابت واریز کنم غمهاتو برداشت کنم بریزم به حساب تمام اونایی که از شاد بودنت غمگین میشن ...
عید باستانی بر شما که از نسل کوروش بزرگید مبارک باد ...

بازم ممنون.

حوری جمعه 8 فروردین 1393 ساعت 12:56 ب.ظ

سال نو مبارک عزیزم

ممنون حوری جونم!

انسیه شنبه 9 فروردین 1393 ساعت 01:09 ب.ظ http://www.mymind4u.blogsky.com

بهار سبزت مبارک
امیدوارم همیشه سبز بمونی... اگرم حال و روزت رو به زردی رفت با یه لبخند شیرین دوباره سبز می شن... خودت شروع کننده باش

ممنونم انسیه جان.
شما هم همینطور...
چشم!
ممنون ازلطفت.

گیل پیشی یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 06:58 ب.ظ

لحظاتت شادِ شاد ، خواهر کوچولوی من

ممنونم!!!

فرشته سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 06:57 ب.ظ http://fereshte71.blogsky.com

ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺳﺎﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺑﺎﻭﺭ ﮐﺮﺩﻧﺶ ﺳﺨﺖ ،
ﺗﻮ ﺳﺎﺩﻩ ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻦ ، ﮐﻪ ﺳﺨﺖ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.