آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

آسمان ماااا

عاشقانه های من و همسرم:)

:(

این روزا دیگه کسی به ما سر نمیزنه...

یکم دلداری بده!

تو این اوضاع وخیم....والا!

دوستای بد.

نظرات 19 + ارسال نظر
گیل پیشی پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1393 ساعت 12:34 ب.ظ

من که برا پست قبل کلی کامنت گذاشته بودم. تائید نکردی

عزیزم مهم خودم بودم که خوندم!!!
ممنون..
خیلی بهم لطف داری خواهری....!

گیل پیشی پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1393 ساعت 12:41 ب.ظ

خواهر کوچولو دلم برات یه ذره شده بود. امشب دعا کنم کنکور رو خوب بدی و به هرچی آرزوی خوبه برسی

فدات...
منم برات دعا میکنم!

چکاوک پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1393 ساعت 02:12 ب.ظ http://yazdan-paki1.blogsky.com/

سلام عزیزم
خوبی؟
چی شده؟
کدوم اوضاع؟

علیک سلام دوست قشنگم.
هی!
درس و درس و درس...
اوضاع از این بدتر!!!

رزا پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1393 ساعت 09:19 ب.ظ http://roza190.blogfa.com

گــآه از جـِـنـس ِ اَشـک انـב و گــآه از جـِنـس ِ بـُغـض

گــآه سُـکـوت مـی شَـونـב و خـآمُـوش مــی مـانـنـב

گـاه هــق هـق مــی شَـوَنـב و مـی بـارنـב . .

בلـتـنـگی مـن بـَرایِ تو امـّـا

جِـنـسِ غَـریـبی בارב ...

بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــعله!

گیل پیشی جمعه 12 اردیبهشت 1393 ساعت 02:39 ق.ظ

اصلا هم. باهات قهلم. همش کامنت هامو تائید نمیکنی

الـــــــــــــــــــــــــــــــهی!!!
نه.
تنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــهام نذار!تو این شرایط

زهرا جمعه 12 اردیبهشت 1393 ساعت 12:05 ب.ظ http://zahrasajadi.blogfa.com

سلام فاطمه جون خوبی عزیزم چی شده مگه حالا چرا اینقد عصانی؟؟؟؟ من یه مدت نبودم چیزی شده؟؟؟؟

نه...
چیز خاصی نیست...
کم حوصلم.

گیل پیشی پنج‌شنبه 18 اردیبهشت 1393 ساعت 12:42 ب.ظ

سلااااااااااااااااااام
اومدم انرژی مثبت بدم تا درسهاتو خوب بخونی :-*

سلام ...فدای تو!
ممنون..
برام دعا هم بکن عزیز!

پرچم سرخ قلب تو شنبه 20 اردیبهشت 1393 ساعت 11:43 ق.ظ

قحطی دوست می آید
نه هفت سال،
هفتصد سال...

در سیلوی قلبم پنهانت میکنم.
بگو کنعانیان منتظر نباشند
تقسیم شدنی نیستی،
حتی اگر یعقوب بیاید...



برای روزهای نبودنم، منو ببخش

با تمام وجود...
ممنونم!

گیل پیشی سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 07:02 ب.ظ http://http://my-tiny-sister70.blogsky.com/

قیربانت!

ساندویچ بستنی سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 ساعت 07:20 ب.ظ

آپم با مطبای جدید منتزرتم

باز نمیکنه صفحتونو!!!
من چه کنم؟

نازنین یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 12:51 ق.ظ

سلام علیکم
خوش ب حالت کمیتونی مطلب رمزدار بنویسی
هرچی فک میکنم چیزی که بشه رمزدارش کرد به عقلم نمیرسه

خب؟

گیل پیشی دوشنبه 5 خرداد 1393 ساعت 12:59 ق.ظ

زهرا دوشنبه 5 خرداد 1393 ساعت 12:56 ب.ظ http://zahrasajadi.blogfa.com

خدایا!


به دل نگیر اگر گاهی

"زبانم" از شکرت باز می ایستد !

تقصیری ندارد...

…" قاصر " است

کم می آورد در برابر بزرگی ات...


لکنت می گیرند واژه هایم در برابرت!

در دلم اما همیشه...


ذکر خیرت جاریست...

خدایا!


افسوس..وقتی گرفتارم..وقتی نالانم تازه یادم از تو می آید..
خدایا..مرا بببخش و
دوستم داشته باش.
همین.

گیل پیشی جمعه 9 خرداد 1393 ساعت 08:55 ب.ظ

اصلا استرس نداشته باشیا. اضطراب داشته باشی نمی تونی از تموم ظرفیت مغزت سر جلسه استفاده کنی. بسپار به خدا. الان مثل قدیم ها قبول شدن سخت نیست

اولش دارم...ولی بعدش خوب میشم....
آره...تجربه کردم تا الان.
به امید مهربون خدا
جاهای خوب چرا...هنوزم سخته.
قربانت

گیل پیشی سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 12:18 ق.ظ

سلام دخمل گلم. به یادت هستم

به قربان تو دوست عزیزم...
برام دعا کن...
شرایط خوبی ندارم.

گیل پیشی چهارشنبه 14 خرداد 1393 ساعت 11:59 ق.ظ

بابا بیخیال استرس.
من برا کنکور اصلا خوب نخونده بودم و میگفتم برا سال بعد میخوام بدم.
اما چون هرسال رو تفهیمی خونده بودم و ماه آخر به صورت کلی درسهارو کم و بیش خوندم قبول شدم. چون استرس نداشتم.
ماه های آخر دوره کردن خیلی مهمه. از لحظه لذت ببر. هیشکی بیشتر از تو درس ها رو بلد نیست فقط کافیه دوره کنی.

دوره میکنم!همرو٣چهار دوری خوندم...!همچنین فردی هستم من!والا!:)

گیل پیشی پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 12:55 ق.ظ

نه بابا جاهای خوب قبول شدن هم سخت نیست. بچه های امروزی درس نمیخونن
قدیم ها با مکافات یکی تیزهوشان قبول میشد الان اکثرا تنبل شدن یکی متوسط درس میخونه قبول میشه
ولی شوما خوب بخون آورین دخملم

واقعا...!دارم میخونم!خدایا!!!!!کمکم کن تموم شه این روزا...درسو دوس دارم ولی نه دیگ اینقد!ممنون گیل پیشی که هستی و امید میدی..ممنونم.

سارا جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 06:19 ب.ظ http://sky-2012.mihanblog.com/

سلام آپم

سلام سارا...وقت کنم میام!

سارا یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 02:25 ق.ظ http://sky-2012.mihanblog.com/

سلام عزیزم خوبی؟ رمز پست بالایی بهم میدی ؟

سلام.ممنون خوبم!معذرت...نه.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.